Perra1 A och O när man skall ha ett FORUM är att EN CENSUR KOMMER ALLTID DÖDA !!! Ett Forum som börjar med en Censur KOMMER ALLTID DÖ!! Tro mig /Perra
Titti-Maja Nä inget speciell av något. Läser lite här och där. Många har försvunnit i flödet som var med förut. Tråkigt.
Perra1 Titti-Maja Jo detta beror på ett moderator fel Det tror det är större än oss medlemmar i chatten. En Moderator skall inte var en bödel
Perra1 Varför skall man inte spika Örjan direkt? Vad är det som talar för att COMES WITH AGE förlorar över 1640 i ledningen? EDIT : JO BARA GALOPP EMOT SOM JAG SER DET eller att Räven och Sten har två varsina kusar i loppet. TÄNKER ni på detta då ni går igenom lopp? Räven kastar loss och Stenen sänker
F84 Adam Jag har också varit inne på Joy Alissa, en del hästar sträckas ju vansinnigt hårt men det är deras förlust 🤷♂️
Andreas MrVolt Intressant… Rört sig mycket % där på andra betrodda Senaste 24h Natural mind stilla på 14% Decathlon 45%->38% Ringo Adore 17%->25%
Perra1 Dagens Dröm bil. Lycka till alla 🍻🍻🥳🥳 https://www.blocket.se/annons/halland/bmw_ix_m60_619hk_exclusive_drag_22__b_w_soft_close/108712068