Kawa69 [unknown] tackar för svaret. Det var tyvärr min första tanke men jag kan inte se något “borrmjöl” på backen vid granen, Men det kanske inte alltid ser ut så??? Vilket som så skall den fällas och plockas bort. Mvh Magnus
Andreas Hojta till om någon vill ha 2st entrebiljetter till Solvalla 14 augusti. Är vanliga entrebiljetter, men kostar väl 200kr/st annars. Tråkigt om inte används. Datum: Lördag den 14 oktober 2023 Dörrarna öppnas: kl 12:00 Evenemanget startar: kl 14:45 Antal personer: 2 Kategori: Entré - Förköp
Shooter [unknown] Jag gjorde en liten billig V4. Avd 1: 1, 2, 5 (4, 9) 2: 5 Kaviaren (11, 9) 3: 10 Staro Leonardo (6, 4) 4: 2, 3, 4, 6, 8 (13, 11) 3×1×1×5 = 15 rader 15 × 1 × 2,00 kr = 30,00 kr
McGregor Varför ändrar ATG sin start sida igen. Är det vi användare som vill ha ändringar eller är det en nisse som ändrar för att ha något att göra??
Shooter McGregor Så här skrev jag på Sharps för en stund sedan: “Jag förstår inte varför det här ska vara ett problem. Man kan välja de uppgifter som man vill ha med i listan och vill man ha samma som tidigare så kan man ju välja det. Man kan även använda förvalen Enkel lista eller Populär lista om man inte vill välja själv, eller så kör man på gamla listan och då behöver man inte bry sig. Det är bra av ATG att ge spelarna en massa möjligheter att själv välja hur man vill ha det eller om man vill ha det som förut.”
McGregor Shooter Självklart är det bra att ATG utvecklar sidan för oss användare. Problemet är att det strular till det ganska mycket i min excel fil varje gång dom ändrar 😅
McGregor Shooter Ja det kan jag som tur är. Den valmöjligheten blir nog borta efter ett tag. Problemet är “siffran” med kr/start. Den går inte att konvertera till nummer (siffra).
B13 Ahh shit. Det virker som att jag inte kan få de informationer jag vil ha på nya set-up, når jag inte har login til ATG :-( Först gjorde de så jag kun når at hitta 10% av den information jag så på ATG-Classic på samme tid. Nu kan jeg inte få den information jag vil ha. Hmm, jag får slutta min karriere som ludoman når gamla versionen forsvinner :-(
Hallon V75 omgångar 2024 https://www.travsport.se/arkiv/nyheter/2023/september/svenska-travligan-stl-tavlingar-2024/ se länk pdf Relaterade dokument Tävlingsschema STL 2024
Kawa69 Såja, i Hufvudstaden och semestrar på Hernö Gin Bar. Har gått igenom 1:a sidan av drinkar i brist på travspel 🤣🤣🤣🤣 BiT: 1: Experimental (tydligen bästsäljaren). 2: Sour (även denna säljer bra). 3: Bitter (påminner om en Negroni). 4: Umami, vet ej hur den skall förklaras, annorlunda men GOD och värd att provas.
mossen Ännu “sjukare”….när coktail Jet vinner elitloppet 1996. Sjunde spår i starten blå kusk. Ligger näst sist varvet kvar. https://www.elitloppet.se/elitloppet-winners/1996-coktail-jet/
Hallon Titti-Maja Starta en tråd - välj taggar (skrolla ner och välj Servicespel + välj en primär tagg (GS75) (klicka på) och skriv “Trådens rubrik” och Skriv ett inlägg - Klicka på Skapa Tråd Nu har du skapat en GS75 servicespel tråd!