Andreas Tack, ett spel satt idag iaf , även om det va förspel. Grattis Tjackis också till förspel vinst
TravSnack.se Grattis Andreas som vann omgångens spiktävling - 3 rätt med raden:Avd-1: 6 Issakan ValoAvd-2: 3 Go on Boy ✓ RÄTTAvd-3: 4 Horsy Dream ✓ RÄTTAvd-4: 3 East AsiaAvd-5: 2 Far Wise AsAvd-6: 2 Holcombe ZetAvd-7: 7 Dana Ek ✓ RÄTT
Andreas Perra11 Mer övertron på Reden än svenska hästar generellt ? Tar du bort Redens hästar presterade väl övriga svenska gänget helt ok mot vad man trodde innan? Tråkigast tycker jag är Jovialitys kvalmiss med Erik. Men han säger travet va väl inte topp och därför han satt kvar och blev fast
Perra11 Ja nu är elitloppet över så då kan ni kicka mig och sätta invite kod på era nya medlemmar här /PUSS /Perra
Perra11 Andreas Erik är ingen kusk numera som kan vinna ett elitlopp Han har tappat detta numera tyvärrr
Perra11 Det jag kommer minnas av detta är när alla kuskar hälsade på STIG Det var mäktigt och jag fick faktiskt en tår i ögat då
Andreas Oscar sa att 7 A FAIR DAY typb lev påkörd av Idao TT, men på reprisen ser inte jag det. Ser mer ut som A Fair day hoppar helt oprovocerad av andra, och sen hoppar Idao TT efter det (sympati galopp?)
Kawa69 Perra11 en riktigt fin låt det där, hon e’ riktigt duktig på texter o melodier. Nu börjar vi kolla på nästa Lördag istället, då ska det bli 3 spikar. Avd3: BICC’S TOBEE Avd5: CAMERON Avd6: DEMON
Andreas Vi få väl ringa Nurmos och be han skicka ut Calgary Games till nästa år…. Fast svårt att skaka liv i en 8årig avels pensionär kanske 😉