Tränarintervjuer och kommentarer till V75 Jägersro 31 augusti
V75-1, Klass II, 2 140 m, volt
1 Dart Kronos (Johan Untersteiner) var vi positiva på inför senast och det är vi fortfarande. Han känns lika underbar. Johan sa att galoppen var hans fel och tyckte han annars kändes riktigt fin. Vi glömmer det loppet och nu blir det första gången med voltstart vilket är en ren tillfällighet. Det vore väldigt roligt att se honom i ledningen. Inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
2 You to Class (Stefan Persson) har viss kapacitet och med en bra resa kan han tjäna vettiga pengar. Är anmäld barfota runt om.
3 Cesaron (Mats E Djuse) var jättefin senast vid segern i Monté. Hästen har gjort det jättebra och det blir spännande nu på V75. Framspår, en riktigt bra kusk och skulle han få en vilsam resa så kan han avsluta bra till slut. Han har alltid gått med skor men senast gick han barfota runt om och så blir det igen. Han lyfte sig på den balansen, säger
Patricia Rosén.
4 Black Emperor (Preben Sövik) återkom efter långt uppehåll senast och vann direkt efter en rejäl avslutning. Han borde gått framåt med den genomköraren och kan tjäna fina pengar även om det blir svårt att vinna.
5 Mr Fantastic (Thomas Linder) är bra i ordning, men det är för hårt motstånd den här gången och jag är nöjd med pengar. Det blir ingen snabbstart utan han får ta sig i väg och försöka komma ner i banan. Barfota bak, säger
Patrik Radsten.
6 Patriot Zon (Dante Kolgjini) behövde första loppet hos oss då han var lite tunt förberedd. Senast gjorde han det bra och hade vi haft lite mer klaff under vägen så kunde han nog startat i ett annat lopp den här helgen. Han är snabb i benen och prickar jag starten har han goda möjligheter att ta ledningen. Vi har höga förväntningar på lördag. Vanlig vagn och eventuellt rycktussar första gången, säger
Dante Kolgjini.
7 Isac B.M.W. (Fredrik Persson) har gjort bra lopp mot lite enklare motstånd på slutet och han har ryckt upp sig. Lyckas jag träffa starten och få en bra position hoppas jag på en bra platschans, men vinna blir svårt. Skulle jag få ledningen släpper jag nog. Inga ändringar, säger
Fredrik Persson.
8 Wehadthemall (Carl Johan Jepson) har lyft sig otroligt mycket och nu levererar han. Det var bra spänst över mål senast och krafter kvar. Det var ett väldigt bra lopp nu och det är bra pengar som gäller i första hand. Han kanske kan dyka upp på en plats. Inga ändringar, säger
David Persson.
9 Röde Orm (Adrian Kolgjini) gick otroligt bra senast och det var bästa loppet som han gjort i vår regi. Framför allt tog han i bakifrån och det har han inte gjort tidigare. Han är riktigt på gång och hade det inte varit för läget hade jag hållit honom som en jämngod chans med Patriot Zon. Vanlig vagn, säger
Dante Kolgjini.
10 Quick Bo (Robin Bakker) har gjort fina lopp i Sverige och han ska kunna hävda sig igen. Vi får se hur det löser sig härifrån. Vanlig vagn, säger
Paul J P Hagoort.
11 Monaco (Dwight Pieters) var duktig senast och visade kunnande som räcker en bit i klassen, men härifrån krävs det lite tur för att komma in i matchen och i första hand får han ses med en hygglig platschans.
12 Nero Schermer (Rick Ebbinge) har varit riktigt bra och ser ut som en kommande stjärna. Blir svårstoppad trots läget.
V75-2, Stolopp, 2 140 m, auto
1 Sommerbrise (Björn Goop) har äntligen fått ett bra utgångsläge. Hon var bra senast och Emilia var jättenöjd med henne. Hon var superladdad över mål och klättrade i ryggar. Hon var bra i ordning den dagen och jag tror det ska vara samma nu. Inga ändringar, säger
Fredrik Wallin.
2 Staro Raili (André Eklundh) har ett perfekt läge och är snabb från start. Ska ses med en fin segerchans och får tipset i ett öppet lopp.
3 Gabi Kyvsgård (Nicklas Korfitsen) hade ett tufft utgångsläge senast, men prestationen var bra och hon har fått ett bra läge här. Jag tycker hon ska räknas bland dom tre. Hon är rätt okej från start och vi får se vart hon hamnar, men hon behöver inget speciellt upplägg på lopp. Det blir inga ändringar, säger
Nicklas Korfitsen.
4 Marabou Brodda (Thomas Uhrberg) var inte långt efter den som var tvåa senast. Hon var okej, men det fattades lite till toppformen. Det blir täta starter nu och det kan föra henne framåt. Skulle hon visa sig ha full form är hon en av dom som räknas tycker jag. Eventuellt blir det någon ändring på huvudlaget, säger
Thomas Uhrberg.
5 Luxury River (Adrian Kolgjini) blev hovöm på Kalmar och därav såg det mycket sämre ut än vad det egentligen var. Vi får slå på framskorna nu, men jag tror inte det är någon nackdel då hon har utvecklat steget och är inte lika trång i gången längre. Man får glömma senaste loppet och får hon ett bra slagläge kommer hon vara med där framme, säger
Dante Kolgjini.
6 Eclisse Roc (Carl Johan Jepson) satt fast senast och avslutade fort sista biten. Det är en bra häst som var med i lite årgångslopp i Italien som treåring. Hon är snabb och jag gillar henne, jag tror hon kommer hävda sig bra. Inga ändringar, säger
Jerry Riordan.
7 Mose Eagle (Ulf Ohlsson) möter bara ston den här gången vilket gör det lite enklare än senast. Hon gick riktigt bra senast och borde vara bland dom tre tycker jag om det bara löser sig någorlunda. Planen är att köra med amerikansk vagn nu, säger
Per Henriksen.
8 Diva Ek (Magnus A Djuse) har jag försökt köra utan check i de två senaste starterna. Näst senast drog honom ner huvudet och galopperade. Jag försökte en gång till senast, men gjorde samma sak igen så det var dumt av mig att ens försöka. Efter galoppen gick hon jättebra och nu sätter vi på checkremmen igen. Jag är inte orolig över spåret i sig för hon är en mycket bra häst för denna klass, säger
Alessandro Gocciadoro.
9 Mellby Korall (Johan Untersteiner) har varit lite seg i några lopp, men senast var ett framsteg på lunden. Hon får köras lite på chans och är lite på gång. Inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
10 Global Collection (Mats E Djuse) gick väldigt bra senast och hon fick travet att flyta. Det är inga konstigheter efteråt i träningen och nu blir det en amerikansk vagn, säger
Fredrik Wallin.
11 Mary Ann Lane (Peter Untersteiner) har inte kommit upp till rätt nivå under året och behöver visa bättring innan vi vågar tro på det. I träningen verkar allt normalt och därför startar vi vidare. Det blir inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
12 Nanny’s Girl (Ken Ecce) har ett trist läge och får normalt svårt att komma in i matchen. Är anmäld med en amerikansk vagn.
V75-3, Guld, 1 640 m, auto
1 Hades de Vandel (Robin Bakker) är allt fortsatt fint med i träningen. Han är inte så snabb från start och det blir första gången över distansen som vi får prova nu. Det har slitit lite på hovarna så vi får köra med skor runt om, säger
Paul J P Hagoort.
2 Pour Mea Double (Markus Waldmüller) håller bra form och han har gjort fyra fina lopp på slutet. Senast hade vi otur i slutsvängen när Redéns häst galopperade och jag fick nästan parkera honom en bit, men sedan spurtade han bra igen. Nu är det ett bra läge och distansen är en fördel. Jag tycker det är ett öppet lopp och med lite flyt kan han vara långt framme. Det blir inga ändringar, säger
Markus Waldmüller.
3 Queen Belina (Mats E Djuse) startade i Sto-EM senast och fullföljde fullt godkänt efter en invändig resa. Nu är hon ensamt sto i det här loppet vilket är en tuff uppgift, men hon drog ett bra utgångsläge och kan öppna fint så hon borde få ett fint lopp på innerspår. Med lite klaff kan hon tjäna en hygglig slant, men det vore överraskande om det skulle räcka hela vägen till seger.
4 Staro Mack Crowe (Magnus A Djuse) såg bra ut senast och kusken var också nöjd med honom. Det har inte varit några problem med honom efter det och jag tycker det ser spännande ut nu med ett bra utgångsläge. Det är klart att jag måste tro på en bra insats igen. Distansen har han visat att han klarar av och den ska inte spela så stor roll. Vi kör med samma utrustning som senast, säger
Mattias Djuse.
5 Following (Carl Johan Jepson) gick bra senast och han är kraftigt på gång tycker jag. Han tål nog att gå ganska tufft och känns jättefin i träningen. Vi får se hur det löser sig, men jag är i alla fall nöjd med honom. Blir banan bra så kör vi utan skor igen och med amerikansk vagn, säger
Stefan Melander.
6 Dancer Brodde (Johan Untersteiner) har gjort det helt okej i senaste tre loppen och senast fick han äntligen en seger då han vann med ett nödrop. Nu plockar vi skorna runt om och så är det kort distans. Tyvärr blev det spår utvändigt om Following, men vi tycker han är lite på gång och att han känns väldigt fräsch, säger
Peter Untersteiner.
7 Comes with Age (Björn Goop) var vi helt nöjda med senast på Gävle. Han blev kvar med allt sparat i mål då Björn trodde att min andra häst Joe Dalton skulle vara lite bättre, men han hade tyvärr inte sin bästa dag. Det var bra för hästen, men tråkigt för ägaren. Han går med ett norskt huvudlag igen och vi får se om det löser sig från spår sju, säger
Stefan P Pettersson.
8 Chestnut Hill (Julia Smedman) vet jag inte varför han galopperade i den senaste starten. Nu har han fått spår åtta och härifrån går det inte, men han får åka med. Det blir vanlig vagn och han går nog lite bättre med skor, så det blir så, säger
Stefan Melander.
9 Thereisnolimit (Ulf Ohlsson) har nästan alltid dåliga utgångslägen och det var synd med bakspåret. Han känns i alla fall otroligt fin, men jag tror att Following är lite vassare. Vi kör nog med bakskor igen då det blev bakspår, säger
Stefan Melander.
10 Letsdoit (Örjan Kihlström) har tyvärr inga lopp i sin klass riktigt och fick åka med hit. Det blir tufft och jag är nöjd med pengar. Barfota fram, säger
Stefan Melander.
V75-4, Klass I, 1 640 m, auto
1 Rustico (Thomas Uhrberg) gick bra på Solvalla i den senaste starten. Han har ett bra utgångsläge nu och är hygglig ut, men det kan bli tufft att hålla ledningen. Han känns bara bra i träningen och det blir inga ändringar, säger
Thomas Uhrberg.
2 Eva’s Yankee (Nicklas Korfitsen) var mycket fin senast och hon håller en väldigt fin form. Hon har ett bra spår där hon sitter i andraspår direkt, men jag försöker komma till ledningen då hon går bra därifrån. Hon klarar andra resor också och jag hoppas hon vara bland dom tre. Amerikansk vagn, säger
Nicklas Korfitsen.
3 Sabasi (Magnus A Djuse) tog jag bort skorna på i senaste starten och det fungerade inte helt enkelt. Nu återgår vi till skor. Det är inga konstigheter med henne annars och hon var fin i onsdagens jobb. Hon gillar distansen och är startsnabb, så jag har såklart förhoppningar om att kunna vinna loppet, säger
Veikko Haapakangas.
4 Ecstasy (Örjan Kihlström) slog i huvudet i startbilsvingen senast och galopperade. Hon har tränat på bra efteråt och är en tuff häst som klarar av att gå den tunga vägen om det krävs. Däremot kan det bli tufft att nå ledningen. Jag planerar inga ändringar, säger
Alessandro Gocciadoro.
5 Make Or Break Zaz (Tyler Mifsud) håller fin form och senast mötte han ett tufft motstånd. Näst senast gjorde han ett av sina bästa lopp där han gick 1.10,4. Han kan vara startsnabb, men på Åby var han osäker första biten. Jag tycker han ska räknas och det blir lätta skor runt om, säger
Tyler Mifsud.
6 Holly D.K. (Joakim Lövgren) var jag lite besviken på senast, men hon var het innan starten och la bort mycket krafter. 1600 meter tror jag är hennes bästa distans och hon är väldigt startsnabb. Hon ska ha en bra chans om hon kommer till ledningen. Inga ändringar, säger
Tyler Mifsud.
7 Ronja Brodda (Lars Anvar Kolle) håller bra form, men hon hade ingen tur med spåret och härifrån blir det svårt att räcka till någon framskjuten placering.
8 Harley Mosebo (Christian Nissen) har ett dåligt spår och vi kan inte ha så stora förväntningar härifrån. Vi får göra så gott vi kan och allt verkar bra med hästen. Det blir inga ändringar, säger
Flemming Larsen.
9 Jazzlyne Exclusive (Per Ludvig Nilsen) är i form, men hon har snabbt fått mycket pengar på sig och behöver växa in i klassen. Vi är nöjda med spåret och siktar en fin resa i ryggar. Jägersro är ett plus då hon kan värma utanför banan. Det blir barfota runt om, säger
Jonas Andreas Ås.
10 Go Fast Shadow (Jörgen Sjunnesson) har gjort det jämnt och bra. Senast vann hon från utvändigt om ledaren och formen borde hålla i sig. Det är dock klart tuffare motstånd nu och hon är inget hett segerbud.
11 Bases Loaded (Erik Adielsson) har presterat 1.10-tider i sina två senaste starter, men tyvärr har han mött konkurrenter som gjort att vi inte kunnat vinna. Spåret är inte enkelt såklart, men han är I bra form och jag tror han kan vara ännu lite bättre nu. Han är inte chanslös tycker jag. Inga ändringar, säger
Tomasz Wisniewski.
12 Victory Poseidon (Björn Goop) är en ganska bra häst för klassen när han får ett bra lopp. Skulle det lösa sig kan han avsluta bra, men behöver han göra för mycket jobb under vägen blir det svårt till slut. Amerikansk vagn och eventuellt barfota bak, säger
Peter Zadel.
V75-5, Silver, 2 140 m, auto
1 Don’t Say Gar (Magnus A Djuse) gick bra senast på Åby utan att vara i absolut toppform. Jag tror hon kommer framåt hela tiden nu, men det är svårt att säga hur loppet kommer bli för henne från det här startspåret. Vi får se hur loppet utvecklar sig och hon har visat att hon är väldigt effekt när hon får spara speeden, men det är upp till Magnus Djuse att hantera taktiken, säger
Alessandro Gocciadoro.
2 S.G.Mistral (Örjan Kihlström) gör bra lopp, men har ju lite svårt för att vinna. Han kan nog dyka upp bland dom tre igen. Inga ändringar, säger
Roger Walmann.
3 Larry Wood (Joakim Lövgren) har fått en liten paus från tävlandet, men han har tränat på och var inne på Jägersro förra torsdagen och gick 1.13/1600 meter. Allt ser bra ut och han kommer prestera ett bra lopp. Inga ändringar, säger
Tyler Mifsud.
4 Mulberry (Carl Johan Jepson) gör alltid bra lopp och när han fått ett bra spår brukar han ha en fin chans att vinna loppen. Det ska vara en bra chans härifrån och han brukar lösa det som man begär av honom. Inga ändringar, säger
Christoffer Eriksson.
5 Global Dancer (Mats E Djuse) var Valentin väldigt nöjd med senast på Bergsåker. Hon gick starkt in i mål och borde vara gynnad av loppet i kroppen då hon inte hade fått några tuffare jobb innan det. Amerikansk vagn, säger
Fredrik Wallin.
6 Tearsinheaven (Peter Untersteiner) är nyttig och han gör bra dagsverken varje gång. Han plockar fina placering och vi hoppas på något liknande den här gången. Inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
7 Without a Doubt (Victor Rosleff) var duktig när han vann från ledningen på Karlshamn näst senast, även om han hade lite tur då en konkurrent som utmanade ordentligt galopperade. I den senaste starten hängde han med fint i rygg på Dea Sprint Bar. Utgångsläget blev lite långt ut nu och det krävs en del klaff för att komma in i matchen, men löser det sig bra kan han vara med och hugga om en plats. Är anmäld med amerikansk vagn.
8 Iceland Falls (Björn Goop) fick möta ett lämpligt motstånd senast och Claes tyckte hon gick i mål med mycket sparat. Allt är bra efteråt i träningen, men läget är iskallt. Inga ändringar, säger
Fredrik Wallin.
9 Grappa Boy (Christoffer Eriksson) hade det kämpigt senast på banan där han sprang och slirade. Insatsen var bra med tanke på det och annars verkar det bra i träningen. Han har fått ett bra spår för att smyga med lite och det blir inga ändringar, säger
Christoffer Eriksson.
10 Nova Mahiron (Thomas Uhrberg) är fantastisk och hon gick jättebra senast på Solvalla. Hon gör bra lopp varje gång. Det är ett tufft motstånd och bakspår, men hon är en av dom som räknas tycker jag. Inga ändringar, säger
Thomas Uhrberg.
11 Real Scotch (Johan Untersteiner) har gjort två starter efter lite uppehåll och vi har varit nöjda med båda prestationerna. Han har en stigande formkurva tycker jag och vi kör barfota runt om nu som blir intressant, säger
Peter Untersteiner.
12 Lucifer Boko (Gustav Johansson) gör det bra hela tiden och han var duktig även i den senaste starten på Vaggeryd mot bra hästar. Han håller formen som det känns, men det blir svårt härifrån då han fick ett iskallt utgångsläge. Det blir inga ändringar, säger
Gustav Johansson.
V75-6, Stolopp, 2 140 m, volt
1 She’s She (Joakim Lövgren) tränade ihop med Larry Wood förra torsdagen och gick 1.13/1600 meter på Jägersro. Spåret passar bra och jag hoppas hon kommer till ledningen, då kanske han testar där. Inga ändringar, säger
Tyler Mifsud.
2 Lovely Ratzeputz (Olof Thorson) hoppas jag går i väg från start och är hon bara på humör så är starten inga problem. Hon har gjort det bra hela tiden tycker jag. Inga ändringar, säger
Olof Thorson.
3 Kings Witch (Thomas Uhrberg) har varit lite svår att få igång då hon haft problem med sina ben. Hon är okomplicerad från start och kan hon vara trea-fyra är jag jättenöjd. Inga ändringar, säger
Thomas Uhrberg.
4 Wingait Birgitta (Victor Rosleff) kändes väldigt fin senast tyckte Stefan, men hon var för laddad och galopperade. Formen är bra, men spåret sådär. Felfri kan hon tjäna fina pengar. Vanlig vagn och norskt huvudlag, säger
Håkan K Persson.
5 Mixed Hangover (Magnus A Djuse) känns ännu bättre i jobben nu än inför senast, men det var ett tråkigt läge eftersom hon hade svårt att ta sig iväg förra gången hon hade spår fem. Vanlig vagn, säger
Fredrik Wallin.
6 Foreign Affairs (Stefan Persson) har ett bra spår och håller toppform. Det var olyckligt med galoppen senast och Stefan var säker på att hon annars hade kvalat in till finalen i Stoderbyt. Vi räknar med att hon har en bra chans här, säger
Charlotte Almbjerg.
7 Nilla Lane (Johan Untersteiner) satt fast med rubbet kvar senast och jag var riktigt nöjd. Hon visade goda takter och kommer säkert göra ett bra lopp igen. Hon är inte så van vid voltstart, men det borde gå bra. Vanlig vagn, säger
Peter Untersteiner.
8 Mari (Erik Adielsson) gjorde det bra senast. Jag har svårt att se henne vinna på V75, men läget är passande. Barfota runt om, säger
Markus Hamberg.
2 160 meter:
9 Tidore Degato (Tyler Mifsud) har presterat bra och senast hade hon ett tufft spår. Jag hoppas hitta en fin resa då hon behöver en ryggresa. Vanlig vagn, säger
Tyler Mifsud.
10 Herina Sotto (Nicklas Korfitsen) hamnade fel på det senast, men hon gick helt okej. Spåret ska hon klara av och med rätt positioner kan hon ta fina pengar. Vanlig vagn, säger
Nicklas Korfitsen.
11 Safira Diablo (Peter Untersteiner) har gjort det okej i två lopp utan att det sprudlat om henne. Vi får köra lite på chans. Barfota bak, säger
Peter Untersteiner.
12 Dublin Fi (Christian Fiore) var fin under måndagens jobb och håller toppform. Spåret är inte jättebra, men jag tycker hon ska ha chans att vinna loppet. Inga ändringar, säger
Christian Fiore.
13 Nikita R. (Robin Bakker) har varit bra i alla starter, men det har varit lite otur på slutet med spåren. Vi hoppas vara bland dom tre-fyra främsta, säger
Paul J P Hagoort.
14 Organzza (Christoffer Eriksson) håller bra form och hon har gjort fina lopp på slutet. Hon fick ett bra spår och jag hoppas vi kommer iväg bra och hittar en vettig position. Då ska hon kunna avsluta fint. Inga ändringar, säger
Christoffer Eriksson.
15 Make it a Star (Carl Johan Jepson) har haft otur i sina två senaste starter. Allt verkar annars bra och jag hoppas hon kommer göra ett bra lopp, säger
Fredrik Wallin.
V75-7, Brons, 2 140 m, auto
1 Utah Southwind (Ulf Ohlsson) var jättefin senast. Jag var lite osäker på vart jag hade honom då jag inte hade kört något tuffare i träningen, men han vann med 40 meter. Det är ett helt annat motstånd nu, men han har visat att han duger på V75. Eventuellt amerikansk vagn, säger
Ulf Stenströmer.
2 Spartakus (Christoffer Eriksson) känns bra och även om han var oplacerad senast gjorde han ett bra lopp då det var omöjligt att komma in i matchen. Nu fick han ett bra spår och är snabb ut. Han tål att köras med också och det är nog bara att köra så fort det går från början. Jag tycker han blir bättre för varje vecka och han kommer nog hävda sig bra här. Amerikansk vagn och eventuellt barfota runt om, säger
Christoffer Eriksson.
3 Enjoy the Moment (Per Nordström) var sjuk efter starten på Halmstad och det gjorde senaste insatsen ännu bättre. Nu har han ett lopp i kroppen och borde vara minst lika bra. Han fick ett bra spår igen, men det finns några snabba hästar i loppet. Vi vill naturligtvis köra i ledningen, men han är inte beroende av det och kan vinna från dödens också. Inga ändringar, säger
Elke Frinta.
4 Swish the Cash (Adrian Kolgjini) gjorde vi en onödig resa med senast med tanke på att han hade spår 15. Han kom aldrig in i loppet och den starten kan man glömma. Dessutom trivdes han inte i bakvarv. Barfota runt om är tanken nu och det ger en enorm effekt. Han gillar att sitta med där framme så jag gissar att Adrian kommer vara offensiv, säger
Dante Kolgjini.
5 Make it Schermer (Carl Johan Jepson) går det inte att köra i ledningen med då han blir alldeles för het. Han får sikta på en ryggresa och får han ett bra lopp så går han alltid bra till slut. Vi kör med en amerikansk vagn, säger
Per Henriksen.
6 Humanity Pellini (Simon Helm) gör bra lopp hela tiden och han har suttit fast två gånger i rad. Det är nog så han ska köras också och då blir man fast ibland. Det är ett spår långt ut och risken är att han hamnar på vingel. Det blir en amerikansk vagn, säger
Christoffer Eriksson.
7 Pantocrator (Gustav Johansson) var jag väldigt nöjd med senast när han slutade fyra. Förhoppningsvis kommer han börja tjäna pengar i V75-loppen framöver och han har gjort det som bäst när han gått i ryggar. Inga ändringar, säger
Jerry Riordan.
8 Hashtag Simoni (André Eklundh) gör det hyggligt, men han har ingen tur med spåren och härifrån får man sikta på en slant.
9 Dats Tore (Magnus A Djuse) var duktig senast i Klass I-finalen och han har visat kunnande som borde räcka en bra bit även nu när det handlar om Bronsdivisionen. Får han ett bra lopp kommer han avsluta vasst.
10 Cubalibre Jet (Wilhelm Paal) kommer med två raka segrar och håller bra form. Nu är det bakspår och ett tuffare motstånd vilket gör att man får sikta på lite pengar i första hand. Är anmäld med amerikansk vagn.
11 Peter Pan (Björn Goop) har helt okej form och den ska inte vara sämre än vid segrarna han tog tidigare under året. Bra pengar känns realistiskt och med en bra resa kan han vara en platskandidat. Inga ändringar, säger
Peter Zadel.
12 D.J.Spritz (Tino Keväänranta) vann senast och han har gjort det bra under en tid nu. Utgångsläget är problemet, men han har kunnandet för att kunna vinna om inte spåret ställer till det. Det blir inga ändringar, säger
Jerry Riordan.