Per_Eriksson Keep Asking borde kunna hålla upp ledningen och ingen Free Time Jepson med. Francesco Zet fortsätter sin poängturné och hovar in nya poäng och en lite slant för besväret. Skrällarna letar jag i de övriga 6 loppen.
Shooter Kan bli hyggliga pengar även med stora favoriter på V86. Jackpot ger överbetald åtta. Jag får se det hela i morgon då jag ska kolla Miss Li på Grönan och förmodligen rulla runt på kulturfestivalen, som börjar idag, efteråt.
Per_Eriksson Svårt att jag stora pengar idag. Ness Tjo Tyr är väl den som man kan fälla som den såg ut senast. A häst får Svarte Petter bli istället.
B13 Går på de 3 stora favoritter. Letar värde i övriga fem avdelinger. Men att gå på Haugstad är kanske for at leta for hårt. 12569101112 235789101112 1 Keep Asking (US) 6 Money Matters 10 Stargazer 3 Francesco Zet 1310 123456789101112
Per_Eriksson Vart som väntat ingen utdelning. Ibland måste man fatta detta och kanske avstå spel om man nu inte lägger en mångbong istället. I går var en typisk sådan omgång strunta i spel eller lägga en mångbong. De enda som INTE struntar i dessa omgångar totalt är dessa andelsläggare som lurar folk att köpa grisen i säcken för att tjäna en krona. Vad vet jag? Det är bara mina egna funderingar och dessa kan ju vara helt fel.😂
Shooter 12 papp för 8 rätt med 3 klara spikar är inte så pjåkigt. Tyvärr fick jag inte med skrällen i sista.