Ja, inte nog med att det är mkt. trav, det går snabbt också … mellan banor och lopp. (klicks! tar tid & fokus) Samtidigt så väljer man att kasta in en “tjänst” som kräver ytterligare mus -smek med tillhörande klicks! (tid) Otroligt!
Kan någon förklara för mig vad som har blivit bättre med den tjänsten… Någon!?
Den finns ju redan vill jag mena, i “Mina kvitton” som är snyggt placerad och uppspaltad med “Aktuella & Avgjorda” varför ska man röra till det bland startlistorna med en massa färger och ännu mera klickanden? Huvudlöst!
KRITIK FRAMFÖRD TILL: kundservice@atg.se
Skrivelsen hamnade kanske i fel forums spalt tidigare …?
“Ja, det är mkt. nu … jag vet inte om jag orkar klicka! mig fram i startlistorna längre, dom har ju infört något som jag inte alls gillar eller begriper mig på vitsen av: vid varje spel på en häst så färgas hästens nr. rad gul, har man då spelat vinnare, plats och en trio då blir det en j..la massa mera klickanden! helt plötsligt för att bli av med störnings momentet, så upplever jag dom gula infärgningarna i alla fall. Och det mitt under dom avgörande minuterna innan start när man har fullt upp med klickandet ändå! Nää! det där va inget bra att ha tyckte jag, så jag kontaktade kundservice@atg.se och föreslog att dom kunde lägga den där, i deras ögon servicen i “Hantera listan” då kan man ju välja in den OM MAN VILL … kundservice@atg.se svarade: Hej! Klickar man först på “Välj Spel” & Sedan “Visa inget spel” så försvinner det.”
Ja, jo! och det skall man då göra för varje J..la spel som är lagt, ja! vojne,vojne! är jag verkligen ensam om att tyck att den där tjänsten vill jag vara utan. Kom igen! Travsnack, får jag höra vad ni andra tycker om saken…
ps. Dom hade väl ändå kunnat valt ROSA, här också! (fniss!)