Andreas Snyggt, Muffin man räddar julen 🙂 Ska man gissa på det tråkiga och säga spetshästar på Jägersro och favoriter på Solvallalunken ?
Andreas Ja svårt att fokusera på V86 när kanonroliga V75 hägrar på lördag 🙂 Det ser jag fram emot.. Aja fokus nu på V86… Zzzzx 😉
Andreas Min roliga chansspik blir 1 DEVS DEFINITIF (4%) i avd2 , tyckte den gick så fint senast och bra spår nu. Kollar man loppet “210913 Mantorp” verkar den hyffsat startsnabb. Varför inte spets och slut, ska jag gardera blir det för många 🙂
Shooter Jag ska iväg och göra ärenden om en stund så det blev ett reducerat system med spikar på Man At Work, Nero Maximus och Crown Vise AS. Skulle ha velat få en kommentar från stall Nurmos om den förstnämnda före inlämning, men så blir det inte.
Andreas Varken bu eller bä…. “7 Man at Work (Ulf Ohlsson) har varit skadad länge och fått träna upp sig. Jag körde honom i kvalet och han kändes jättefin. Jag körde honom i ett lättare jobb under måndagen och han är fortsatt fin. Jag tycker loppet ser lämpligt ut och han ska matcha motståndet trots frånvaron, säger Andreas Lövdal .”
Ingvar Blir två chans spikar ikväll Form spår klass i avd 4 Spik nr 5 Ready for More Ojämn men har farten vid lite klaff avd 6 Spik Nr 8 Dream Creation Skrällen redan i avd 1 Nr 1 kan mycket mer än visat å läge för smyg här