Ingvar Hallon oj jobbigt läget för teamet där nere och man får nog räkna med rejält skitigt å tungt imorgon på Halmstad… kanske är det så att man ska gå på raden som gör en snuskigt rik imorgon …
Andreas Är väl 5st lopp innan V75 imorgon, får väl ha någon plan på rad och sen kolla hur banan ser ut. Kanske är dödsdömt att sitta i spets….
Shooter Jag vet inte hur man ska ställa sig banan. De som jobbar med den varnar för krävande bana, medan kuskar/tränare inte verkar särskilt oroliga. Jag kör nog på utan hänsyn till hur banan blir. Ändå svårt att veta vilka som kommer att gynnas i morgon.
Kire V75 Reducerad 3 6(9,5) 14 6 11 5 8 2(7,15) 9 2 3 8 1 11 7(6,2) I can Steel(10,6) 5 2 10 6 12 1 4 8(11,7) 8 9 13 1 3 10(11,5) Ture L.A(9,14)
Shooter Dagens spikar blir Lampard och I Can Steel - två S&S-vinnare. Sedan Ska jag ha in två U-hästar av fem: Bravo Sabotage, Open Sky, Twinkle Face, Blue Frontline och Ture L.A.
Shooter Jag byter ut Bravo Sabotage mot I Can Steel efter att Bravo Santana värmt dåligt. Förmodligen så vinner bägge storfavoriterna, men man får försöka sänka en av dem.
Andreas Tyvärr hann jag lämna in, gick åt skogen 🙂 Vi glömmer 2021 nu, 2022 är vårt travår! Avslutar året med 100kr vinnare på spickelback face.