Stall båth.
Bergsåker 220914
Maximize´Em: (Lopp 2) Åkte på en trampskada efter senaste starten och det har tagit lite tid för den att läka ihop. Nu tränar han fint igen men han kommer säkert att behöva loppet innan formen sitter där. Han har dock så mycket inombords att han alltid ska räknas när han sköter sig och jag ser honom som en outsider här. Skor runt om.
Icon Mearas: (Lopp 6) Har varit ute i tuffa gäng på slutet och gjort det bra även om han inte fått så mycket med. Det känns i jobben som att formen håller i sig och han ska normalt duga fint när han nu är tillbaka i normal klass. Favoriten blir säkert svår att slå men med rätt resa hoppas jag att vi i alla fall kan ge dem en ordentlig match. Han kommer tävla med vanlig vagn och barfota fram.
Gorm: (Lopp 7) Var jättefin vid segern senast och det känns som att han nu är tillbaka i gammalt gott slag. Här ser det ut som att vi har hittat en lämplig uppgift och även om spåret blev lite väl långt ut så är jag optimist. Jag tycker att min är ett tidigt bud och ett givet streck på bongen. Han kommer tävla med skor bak och jänkarvagn.
Made For Metalimo: (Lopp 8) Har ryckt upp sig på slutet men jag tycker ändå inte att hon får ut allt sitt kunnande. Förhoppningsvis blir det bättre och bättre bara vi kan starta på kontinuerligt. Här har vi en tuff uppgift framför oss och med tanke på spår och motstånd så kan jag inte tro på mer än lite platschans. Skor runt om, inga andra ändringar.