Andreas Ja men detta ska väl gå lätt 🙂 Very Kronos och Aetos Kronos hoppar om dom körs barfota. Slut på meddelande 😉
Andreas Shooter du har kanske rätt om Flemming. Fastade direkt såklart på torskhästen EENYMEENYMINYMOEDK 🙂 gått sådär på senaste när jag streckat den.
Andreas Spikar nog Goop i avd1 , skiter i vilken procent det blir. I guld låser jag på Önas/Aetos Kronos. Aetos är ju endå en barfotahäst…. Avd 5 målar jag fullt och hoppas Judge d bränner. And 6 Glömmer jag inte Ture La. Avd 7 önskar jag kunde måla fullt.
Shooter Jag har min dotter och barnbarn på besök så jag lämnade in i morse. Spikar Noxx Vrijthout och Önas Prince. Sparlopp i femte mellan 1 och 3 samt i sjunde mellan 4 och 7.
B13 Final decision: 1 Hirondelle. Sällan klassskilnad 3,5,7,9,12 6 Önas Price. Träneren fick mig gå från fyra streck til spik med sit snack. alla 1,3,12 1,2,3,4,5,7,8,11 5 Eros Zola. 780 kr
TravSnack.se Grattis tw65 som vann omgångens spiktävling - 5 rätt med raden:Avd-1: 1 Hirondelle SibeyAvd-2: 12 Marabou Brodda ✓ RÄTTAvd-3: 6 Önas Prince ✓ RÄTTAvd-4: 6 O'Hara ✓ RÄTTAvd-5: 3 Judge D. ✓ RÄTTAvd-6: 1 Catullo Jet ✓ RÄTTAvd-7: 1 Call Me Brodda
B13 Oj det blev en bra lördag med en rak DD x 250 kr + 2000 V på Eros Zola + 6 rätt på V75 enda malt i koppen att jag inte vann spiktävlingen trots 4 rätt ;-) Men TW och Robert var jo oslagbara i dag ;-)