Andreas Kawa69 ryggar Starbekcs AZ , visst är det dags för den nu 😉 Annars tänker jag inte ryka på Italienaren så hans åker med
Shooter Jag är lite ambivalent när det gäller Zacon Gio. 1609 och hemmabana för Chapuy, dessutom snabba banor nu, han borde hålla undan. Var står Zacon för dagen och hur hamnar han till?
Andreas Kawa69 Tror det kan bli spik för min del. Kollade på galopperna och vet inte riktigt vad jag ser. 230311 Halmstad: Spår 7 - Hoppar när utanvändiga 8 tar några galoppsteg precis innan, störd? 221022 Jägersro: Spår 1 - Hoppar innan bilen fått upp fart, övertaggad? 220907 Åby: Spår 1 - Hoppar innan bilen fått upp fart, tycker det går för långsamt? Ser störd ut iaf. Får för mig att jag ska spela Conrad nu innan hans “flytt” till Menhammar. Har inte riktigt koll på hur han kommer göra med sina hästar och träningen, men det känns iaf inte som det är positivt för dom.
Andreas Chapuy – 7 starter ifrån spår 3: 0 Vinster ? 20 starter på Örebro: 3 Vinster ++ Av 19 vinster har 16 varit på sprint distans. Orelevant statistik 🙂 Tycker trion Chapuy/Night Brodde/Dear Friend könns som upplagt för körning. Så 12 Brambling tänker jag inte glömma då. Örjan lurar i vassen
Shooter Det verkar som att Gocciadoro vill ha Zacon Gio till Elitloppet, så man kanske inte ska räkna bort den i det här loppet.
McGregor Flera detaljer på: https://trav-v75.webnode.se Enligt mina 7 registreringar från Örebro travbana vinner favoriterna 3,4 gånger. Senast, vecka 9 i år vann favoriterna i Guld och bronsdivision.
Kire Dags för lotto igen då, luktar hög vinst till nån kärring med Harry boy som glömt bort att hon spelat. Men bara kämpa på för om 100 år kanske den sitter… V75 Reducerad 2 3 8 6 9 1 7 10 12 6 10 11 ZACON GIO 8 4 3 5 6 2 10 12 8 12 7 6 4 11 10 ICELAND FALLS FERRARI SISU
B13 Ding ding ding, kanske Liren sitter idag, och inte om 100 år :-) Så jag testar också en lotto idag. Det är en härlig dag i dag :-) 2,3,10 alla 8 Zacon Gio 6 Load Master 7 Hipster AM 12 Glamorous Raun 2,3,4,5,6,8,10,11,12,13,14,15
Shooter Jag spikar nog Jackpot och Zeudi Amg och kör 2/4 av hästarna Comes With Age, Night Brodde, Lozano di Quattro, Falcon Eye och Ferrari Sisu. Har lite tid på mig innan det ska in.
Titti-Maja Jag har fyra st med Nr 8 med på kupongen men hoppas på att bara tre vinner. Den i Guld får gärna förlora. Hoppas på bättre skräll där.
Shooter Kanske byter ut storfavoriten och singlar Goccidoros bägge. Ska se vilka värmningar man får se först.
TravSnack.se Grattis STGR702 som vann omgångens spiktävling - 3 rätt med raden:Avd-1: 2 Comes with Age ✓ RÄTTAvd-2: 6 JackpotAvd-3: 3 Chapuy ✓ RÄTTAvd-4: 4 Global DashAvd-5: 7 Hipster Am ✓ RÄTTAvd-6: 10 Zeudi AmgAvd-7: 13 High on Pepper