Skalman Jag oorkar inte lägga tid på detta jag kommer överlåta mitt spel till chans Harry idag och luta mig tillbaka Ni fattar ? Jag har bara kommit till V75-1 ……. en trött Perra idag Sä till när jag kan få mitt riktiga nick här ! Böjar tröttna på att var så långsam som skalman https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/RGqp5O/v75-resultat-ratta-raden-for-travet-pa-umaker-13-maj
Skalman @Shooter jag kommer ihåg dig kompis från massa olika Forum och kul du är här V75-4 skall bli kul att se!!! Mycket fint lopp Spännade med bålgeting där B A SUPERHERO* like a hero som Perelli sjunger Hero ! Förlåt mig men jag är inte som alla ndra om ni inte fattat det redan ! Puss Jag tycker vi skall ha lite kul också här inte för ni inte vet så har jag varit med i alla alla Trvforum som finns och vet ett och annat som jag kanske inte borde veta …… Ursäkta mina felstavningar jag är bara en människa och jag skriver fort men lite fel ibland OCH då vet ni att ni pratar me OG Perra och ingen annan som kapat mitt nick! Glöm inte Hockey WM idag Sverige - Österrike 19:20 idag !!!!
Skalman Tjack-norris Kanon Tjackis ! tack för att du bidrar här och gör detta Forumet bättre !! Du får förlåta mig idag jag orkade inte ta detta idag efter gårdagen var lite mycket! Vi kämpar ju på och som jag allt sagt på Trav365 EN RIKTIG TRAVSPELARE KOMMER ALLTID TILLBAKA / PUSS 😍😍 Lycka till kompis ! / Perra JUST IDAG KÄNNER JAG MIG STARK !!!! som Kenta sa !!
Skalman Tjack-norris Tjackis du låter som min bror !! Vi kanske skulle träffas ? Fan va nice en Travträff i sommar i Rättvik Classic Car Week !!!!'
Skalman Tjack-norris sedan dansar vi till små grodorna i Leksand gropen! Det kommer bli EPIC!! Hallon får jag funder lite på! Jag skall testa Hallon till mina pannkakor näst gång så får vi se hhehe jag jobbar på det
Skalman Tjack-norris ja dett är ju inte speciellt mycket då när man täcker på hur mycket hab förlorar på sina spel hehe sry men jag säger detta men jag ÄLSKAR Micke Micke och den han är ! Han står upp för sina tips och vågar gå sin egna väg precis som jag Perra
Skalman Tjack-norris Nu är du hård tjackis ! Nybrink öär OK! Men hans tips spelar jag inte på men jag gillar han pga att han är han ! Fattra du då?
Skalman Perra Jag hyser inget agg mot någon ! Jag tar in allt och en del går in i kontoret medan de mesta går in i örat och raka vägen ut i det andra örat utan att Passera TRAVKONTORET
Skalman Jag kommer slänga in ett antal sena chans harry idag 96Kr då jag inte har koll idag HARRY HAR JU ALLTID KOLL !!
Skalman Ni här som som tror jag Perra är en Spelläggare ett ombud mm ni kan har då blivit så lurade då Har ni spelat på spel i tron att det var jag Perra så har ni blivit blåsta Jag OG Perra på AB spelar ensam och kommer aldrig syssla med andels skit mm då kanske ni fattar elller? /OG Perra
B13 For ovanligheten skuld, blir det en sommer V75. 1,3,13 5,9 2,4,5,10 2 Gocciadoro 1 Gocciadoro 3,4,7,9 3,4,5,6,9,11,12 336 kr.
Skalman Vad sysllar ni me nu då !!! Jag fattar att folk har kapat mitt nick där ute men jag har inte orka bry mig ! Jag Perra är lite som Elton John =>>> STILL STANDING
Skalman Om ni vill ha mig Perra här så sträller jag bara ett krav SLUTA MED CENSUR !! och var ett öppet Forum då kommer ni och vi leva /Perra
Shooter Tjack-norris En sak jag tycker är löjligt är när Nybrink hävdar att han inte har råd, utan har så begränsad kassa. För många, många år sedan skrevs det att hans bolag hade omsättning på över millen.
Skalman Perra kommer var med er här så länge ni vill ! Jag är en ensam spelvarg Perras mick hat misshadlas där ute tyvärr men detta är jag Perra@Trav365 Då kanske ni fattar att jag är jag här
Skalman Seden skall ni vet att idioterna som nu styr Trav365 har bannat mitt nick Perra i dderas chatt ! WTF !!!! Tragiskt då jaf PERRA var det där i deras chatt i över XX år