Perra1 Perra vet inte längre om jag vill publicera denna podden här länge Jag tycker Robertsson börjat tappat det!! Jag Perra ser detta !
Perra1 Titti-Maja Hej är du vaken? hahaha!! Jag kommer vara vaken här länge! Ett par ? ja det undrar man ju ! Kanske pengar som styr detta! Robertsson har tappat detta och denna podden har gått över hans skalle !! Stöddig! det skall man inte vara ! /Perra
Andreas Tjackis och Brother Bill - som Öl och ölkorv 🙂 Ska bort idag så börjar med spikar på Nova Mahiron och Going Cash Sen garderar guld med Aetos, Ingo, Night brodde och Usain Töll. (Dissar brorsan) Då kan man fokusera på annat när man kliver av tidigt 😉
Perra1 Andreas hahaha ja det är sant! Ha en Trevlig dag Travkompis Jag jag Perra är som jag brukar en Trav idiot med få rätt 😎 Förhoppningsvis lockar det någon annan idiot hahaha
Andreas Lite offtopic , men någon som vet vem som ska träna nu? https://sulkysport.se/kentucky-river-byter-regi/
Perra1 Perra Gillar ELIN ! Om hon tröttnar på UFFE så ställer jag mig i kön😍😍 Hon har bra Travöga i sina spaningar