Kire Ger upp att köra lotto själv, kör på andel istället.. Skål från Gili T🍺 Köpt: 2023-09-06, 16:37 V86 Andelsspel Kostnad: 297,00 kr Antal andelar: 1 st Solvalla/Åby Torsdag 2023-09-07 Start: 02:30
Kire Titti-Maja Ja fast man göder väl tex atg så fort man spelar… Så bäst är väl att låta bli helt om man inte vill göda nån.
Shooter Jag fortsätter med mina egna system och har aldrig köpt någon andel. Det finns en uppsjö och trots att många lägger stora system så är det få som vinner. Visst finns det de som är bättre än andra, men de lägger ofta fler likadana system och som ska delas på en jäkla massa människor om de går in. Själva lirar de gratis och en del får väl även ett överskott efter försäljningen. Ibland läser man att någon inte ens haft en egen andel. Sånt känns oseriöst och man förstår att det blir en bra inkomstkälla.
Shooter Mina spikar är för närvarande och blir troligen Combat Fighter, Tomnjerrydiamant, Poleposition samt Live To Tell. Det är i alla fall så jag har ritat upp systemet.