[unknown] Jodå, jag har fattat grejen. Jag kan dock inte tala för andra. Jag retar mig inte på bagateller som stavfel, det är inte vad det handlar om. Du skriver att du inte är som alla andra. Helt korrekt! Vi är alla olika, ingen är som alla andra. Grejen är den att om man har lite självinsikt så förstår man också att man inte blir vare sig populär eller över huvud taget tagen på allvar om man beter sig illa. Och har man då självinsikt så dämpar man de bitarna eller ännu hellre avstår från dem och beter sig vettigt. På ett travforum så kan man ha ganska högt i tak, men det bör vara fokus på travspelet och sporten och inte en massa dumheter och trams (Det finns en off topic-tråd för sånt). Du är välkommen som alla andra så länge som du kan hålla dig inom ramarna, annars blir du ointressant och irrelevant. Man ska heller inte försöka att köpa sig kompisar genom att erbjuda sig att köpa dyrt spelinnehåll och lägga ut, utan om man redan har köpt det för sin egen skull eller kommit över det gratis så kan man ju dela med sig om man känner för det, men jag tycker inte man ska erbjuda sig att betala för något bara för att bli accepterad eller omtyckt.