Kawa69 Har tröttnat på travet för tillfället, i morgon lämnar jag in en V75 och tar sedan paus som jag brukar. Blir 2månader på raken helt utan att kolla/läsa eller ngt.. Brukar ta paus men u blir det som sagt för att jag tröttnat, tyvärr.
Shooter Kawa69 Ha en fin sommar Kawa och Kire ifall du också tar paus. Jag håller kitteln kokande så länge. Kör mest V75 och V86 för närvarande.
Kawa69 Shooter tackar så mycket. Spark i röven eller hur säger man åt en travspelare 😁😁😁 Håll i taktpinnen o trevlig sommar själv. Mvh Kawa69
X-King Varför skall man vänta på ett godkännande av ett inlägg man lägger in eller gör moderatorn det för vissa på sidan?
X-King Hallon säg vem du är så skall jag titta på det.Blockar mycket då det är porrbrudar överallt på X kan ha gjort fel på dig isåfall.
Hallon Click Baits nya liv hos den pissgule djurplågaren. Tre stenhårda lopp samma kväll, med massor av spö som avslutning… Fy fan! Man mår riktigt illa! Click Bait var verkligen värd ett bättre liv efter att ha tjänat 8miljoner
Titti-Maja Är det möjligt att vi får en tråd för GS75 Servicespel. Och en att surra kring omgången? Fin Jackpot denna gång så det hade varit trevligt.