FaderMerrin En liten historia. Jag hade Kjell Andersson som chef något år. Han var tidigare elnätschef för Dala Energi och dessutom speaker vid Mora Hockeys hemmamatcher. När Mora och Leksand spelade om en direktplats till elitserien så passade jag på att fråga dagen innan femte matchen om han skulle till Mora och vara speaker. ja, han skulle dit och han verkade väldigt glad synd bara att det är sista matchen, sa jag nääää du, kom det från Kjell Och det blev sista matchen …….
FaderMerrin [unknown] Med tanke på att Leksand vann borde dina smileys inte gråta…. Den som borde gråta var Kjell. Jag skrattar fortfarande ……..
[raderad] FaderMerrin Jag tänkte mera på nedan …. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/vmbla4/flera-kan-lamna-leksand-for-shl-klubbar
Andreas Nu har ju Idao de tillard sagt att det inte bli åby iår. Men oddsen är fortfarande inte “uppdaterade” på ATG? Franceso Zet känns nu lite intressant. Eller Izoard kanske lite mer… hmmm
Kawa69 Har tröttnat på travet för tillfället, i morgon lämnar jag in en V75 och tar sedan paus som jag brukar. Blir 2månader på raken helt utan att kolla/läsa eller ngt.. Brukar ta paus men u blir det som sagt för att jag tröttnat, tyvärr.
Shooter Kawa69 Ha en fin sommar Kawa och Kire ifall du också tar paus. Jag håller kitteln kokande så länge. Kör mest V75 och V86 för närvarande.
Kawa69 Shooter tackar så mycket. Spark i röven eller hur säger man åt en travspelare 😁😁😁 Håll i taktpinnen o trevlig sommar själv. Mvh Kawa69
X-King Varför skall man vänta på ett godkännande av ett inlägg man lägger in eller gör moderatorn det för vissa på sidan?
X-King Hallon säg vem du är så skall jag titta på det.Blockar mycket då det är porrbrudar överallt på X kan ha gjort fel på dig isåfall.