Perra1 V75-1 om man skall vara lite seriös och pratat loppscenario Uttagningslopp till UET Grand Prix 2023 Är nog vettigt att spika PU om den nu inte galopperar igen. Lill Ludde borde ju fatta att det är korkat att köra som idiot i dödens i ett uttagningslopp? eller?
Perra1 ÅÅÅÅBBBYY! ÅÅÅÅBBBYY! OPEN OPEN OPENSTRECH! Fråga är om man vill tävla idag eller bara sitter nöjda så kanske man får hoppas på en skräll från OPEN OPEN!!!
Perra1 Tjack-norris Hade du spelat idag kompis? Jag måste ha missat det i så fall Du åkte alltså direkt redan i V75-1? Tråkigt! Bara bryta ihop och komma igen /Puss 😀
Perra1 @Tjack-norris Perra glömde säga jag åkte också då direkt men ni kan se mit system ovan om ni vill
Perra1 Perra har spelat på Trav i över +30år… dvs jag har slutat räkna efter detta. För mig är detta bara lite underhålling
Perra1 Sedan acceptera jag ALDRIG ALDRIG en censur!!! Spelar ingen roll vilken typ av CENCUR ! Jag har varit med i så många olika Travforum mm som då haft någon där som sysslade med en censur Vart är dessa Forum idag? De är nedlaggda! I dagens sammhälle kommer man INTE lång med en censur!
Perra1 Är dummarna på ÅBY trög eller sover de? ELLER har ST hyrt in ytterligare en konsult som INTE kan ett SHIT??
Perra1 Jag brukar roa mig med att ringa ATG supporten och drya mig lite. De som sitter där vet inte vad fram och bak är på en häst hahaha Det är faktiskt lite roligt! Jag funderar på att starta en “HASSA” fast med Trav Kan nog bli kul :🥳🥳🥳😁😁