Perra1 Ja hade man bara tagit sig tid att titta i startlistan…. Fast jag har mindre och mindre tid för detta och jag lägger prio på att ge er tips mm Fast jag borde syssla mer med att analysera travet själv
Perra1 Dagens höjdpunkt är ju HAIL MARY!!! Fråga är ju hur Renen tänker ? Det är ju ändå en halvmiljon så då borde ju även en SKALMAN vakna?
TravSnack.se Grattis sarvdoktor som vann omgångens spiktävling - 2 rätt med raden:Avd-1: 2 Barack Face ✓ RÄTTAvd-2: 11 Linus BoyAvd-3: 11 Jalapeno K.Avd-4: 5 Ninepoints BirdieAvd-5: 9 Kingslayer Pellini ✓ RÄTTAvd-6: 1 Filippa B.J.Avd-7: 8 Hail Mary
Hallon Det blev 5rätt i nystarten för Travsnackbolaget. Det var lite synd att legenden Calle Lindbloms pöjk Carl Philip inte fick lucka lite tidigare från 5:e invändigt och bara blev 2:a och att favoriten Marabou Brodda inte hade sin bästa dag. Men vi tar nya tag nästa vecka!
Shooter Fyra rätt igår. Hade jag spikat Barack Face och Great Skills, vilket jag länge var inne på, så hade det blivit sex rätt istället. Det var synd, men hur man än gör så kommer man inte rätt på det.