Shooter Kawa69 Nja, jag har ändrat mig tvärt emot mina tankar igår. Nu är jag inne på att spika Stoletheshow, Need’Em och Sangria Pellini. Jag är mycket inne på Örjan idag då jag tycker han har så fina chanser. Han tror mest på Need’Em, men låter också nöjd med Stoletheshow som ändå är bästa hästen i fältet. Och med honom i jollen så ser det ju väldigt bra ut. Örjan har kört in den som två tidigare.
Shooter Det börjar som vanligt när man väljer en av två hästar. Viento var inte alls bra idag och Carre fick ännu en seger.
Shooter Det lär bli 7 rätt på ramen, men bara 6 rätt i utdelning. Synd att det inte kunde skrälla lite i andra loppet.
Hallon Travsnackbolagets FaderMerrin sätter 7:an! (lite tråkigt att favoriten vann i avd-6 när man har 8st hästar)
TravSnack.se Grattis Titti-Maja som vann omgångens spiktävling - 4 rätt med raden:Avd-1: 5 Filippa B.J. ✓ RÄTTAvd-2: 1 Luca Barosso ✓ RÄTTAvd-3: 8 Stoletheshow ✓ RÄTTAvd-4: 1 Hashtag SimoniAvd-5: 2 Danao Degli Dei ✓ RÄTTAvd-6: 12 Rosemary TileAvd-7: 4 Versace Face