Tränarintervjuer och kommentarer till V75 Jägersro 20 april
V75-1, Klass II, 2 640 m, volt
1 King of Sand (Erik Adielsson) var inte riktigt som bäst senast och vi fick behandla honom. Jag hoppas han kommer vara lite bättre den här gången och han känns också finare i träningen. Jag tycker vi fick önskeläget och motståndet har jag svårt att värdera. Normalt öppnar han bra och han har tagit segrarna från ledningen, men Erik får lägga upp det som han vill. Inga ändringar, säger
Roger Persson.
2 Ilex P.R. (Anton Knutsson) har gjort det jättebra under en längre tid. Han gör aldrig ett dåligt lopp och är fortsatt fin i träningen. Nu är det V75 och det är tufft, men voltstart och distansen är en fördel. Vi har även sparat hovarna och kommer rycka skorna första gången, så vi spetsar till det så gott vi kan för att försöka få med oss så mycket som möjligt, säger
Anton Knutsson.
3 Gibraltar (Mika Forss) gjorde ett kanonfint lopp senast som tvåa. Han är stark och gynnas mer av distansen än min andra häst, men han är lite strulig i volten. Vi ska prova rycktussar i träningen och så får vi se om det blir så till loppet. Han är inte helt borta, säger
Veikko Haapakangas.
4 Toni Barosso (Dante Kolgjini) är en kapabel häst som har lite problem med fräschören. Han är uppfräschad nu och känns grym i träningen. Det blir första gången med rycktussar den här gången och jag tror jag kommer få i väg honom ganska snabbt ur volten, säger
Dante Kolgjini.
5 Vanquish (Stefan Persson) gjorde det riktigt bra senast då han sträckte på sig hela vägen från ledningen och vann knappt men säkert före Qillerbee. Han borde duga gott även i det här gänget och ska streckas.
6 Emerald Island (Carl Johan Jepson) var kanonfin senast och han är fortsatt fin i träningen. Spåret blev perfekt då han är blixtsnabb och det är ledningen som gäller. Inga ändringar, säger
Veikko Haapakangas.
7 De Chambeau (Thomas Uhrberg)
STARTAR EJ
8 Blackhawk Face (Adrian Kolgjini) behövde loppet senast. Han kommer vara bra nu, men han är besvärlig och jag ger väl honom ungefär 10 procents chans att komma i väg felfritt. Felfri så duger han helt klart. Inga ändringar, säger
Dante Kolgjini.
9 Rosie the Riveter (Max Karlsson) verkar allting bra med och hon har varit stabilare i monté. Vi har siktat hit då det var rätt distans och vi har väntat på att kunna rycka framskorna då hon annars kan få platsproblem. Om hon uppför sig, travar och får ett vettigt lopp kan hon säkert vara med där framme, säger
Solbritt Åkerblom.
10 Laugh’n a Half (Björn Goop) fick en pangstart från tillägg senast och kunde köra sig till ledningen på första långsidan. Det var starkt att hålla hela vägen till mål, men den här gången blir det svårare att komma till i loppet. Motståndet är dessutom klart tuffare och det ser ut som en svår uppgift.
11 Caton (Thomas Linder) fick ett tufft lopp senast och föll tillbaka över upploppet. Kan han hushålla med krafterna kan han säkert ta en hygglig slant, men det blir svårt vinna.
12 Value for Moni (Gustav Johansson) är bra i ordning och känslan är att hon kommer göra ett bra lopp. Läget var däremot inte så roligt och det känns som hon är lite bortlottad. Distansen är ingen nackdel då hon brukar ha sin bästa bit till slut. Vanlig vagn, säger
Thomas Madsen.
V75-2, Stolopp, 2 640 m, volt
1 Molly Vici (Tyler Mifsud) tänkte jag ge en snäll resa senast, men jag fick bra känsla 400 kvar och körde. Spåret passar bra och jag hoppas få ryggen på Ohh Tooma. Det är en outsider, säger kusken
Tyler Mifsud.
2 Emma Jet (Michel F Rothengatter) är en spännande gäst som borde duga bra här.
3 Peak Princess (Joakim Lövgren) snubblade senast när det blev en tempoväxling. Vi har kollat upp henne efteråt och hon har tränat på jättefint. Jag tror hon klarar distansen, men hon ska nog inte gå i ledningen. Barfota runt om, säger
Tyler Mifsud.
4 Chocolicious (Gustav Johansson) tränar bra och vi har laddat lite till det här loppet. Det är risk att hon hamnar bland tilläggshästarna, men kommer hon däremot hyggligt i väg så är jag sugen på ett offensivt upplägg. Inga ändringar, säger
Thomas Madsen.
5 Walkyria W.F. (Lars Jönsson) får normalt svårt att vinna och får jaga lite pengar.
6 Ohh Tooma (Örjan Kihlström) var lite blek senast, hon var väldigt loj och det var som hon inte fattade någonting. Jag körde henne i dag, måndag, och tyckte att hon var lite piggare men samtidigt är man lite frågande efter senaste insatsen. Vi har inte hittat några fel och hon känns fin så hon får starta igen. Jag vill dock se en bra prestation innan jag säger att det är stenklart men jag vet ju vad som finns i henne. Uppgiften ser bra ut och normalt är inte distansen några problem. Hon går som senast, säger
Daniel Redén.
2 660 meter:
7 Cheri Cheri Lady (Björn Goop) har ett fint smygläge och kan ta en hygglig slant.
8 Power Vacation (Carl Johan Jepson) har tränat på bra, men det har det blivit lite långt mellan starterna. Förhoppningarna är en fin peng, säger
Johanna Johansson.
9 Bold Face (Adrian Kolgjini) var jättebra senast och jag torskade loppet då ledaren vinglade ut och då fastnade vi med hjulen. Målet är att hon ska få ett lopp i ryggar den här gången. Hon tränar jättefint och duger. Vanlig vagn, säger
Dante Kolgjini.
10 Garden Leave (Peter Untersteiner) hade tränat strålande inför senast, men hon hängde mycket på en töm. Vi ändrar lite smågrejer nu och jag tycker inte man ska såga henne. Hon tränar fortsatt bra och jag är revanschsugen, säger
Peter Untersteiner.
11 Bikana Wine (Johan Untersteiner) var lite blek i årsdebuten. Vi har inte hittat några fel så vi provar igen och allt är bra i träningen. Barfota bak, säger
Peter Untersteiner.
12 Nycora (Markus B Svedberg) gick bra senast och kan vara platsaktuell med klaff.
13 Dancing Days (Ken Ecce) hade mycket krafter kvar senast. Det är ett väldigt tufft motstånd den här gången som jag har respekt för, men spåret är bra och hon är startsnabb i voltstart. Det gäller bara att man inte får en för bra start så att det blir dödens. Vanlig vagn, säger
Stephanie J Werder.
14 Urbina Southwind (Erik Adielsson) börjar komma i ordentlig form. Spåret gör att man blir lite utelämnad, men löser det sig är hon tillräckligt bra, säger
Viktor Flink Ideborn.
15 Beawinner (Thomas Uhrberg) är i bra form, men hon fick ett svårt läge och vi får jaga lite pengar, säger
Jörgen Lorentzen.
V75-3, Silver, 2 140 m, auto
1 Catullo Jet (Alessandro Gocciadoro) ville jag ta det lugnt med senast då det var ett enkelt lopp för hans del att lösa. Jag vill inte att han ska gå utvändigt ledaren varje gång och i synnerhet inte när vi hade planerat för det här loppet drygt två veckor senare. Därför tog jag en lugn start och när jag skulle gå ut i andraspår så fick han av misstag körspöet från kusken framför i sitt huvud. Hästen blev rädd och galopperade helt enkelt vilket var retligt, men det var inget fel på hästens sätt att trava. Hästen är i toppslag precis som han var vid besöket på Jägersro i november. Det blir öppet huvudlag, jänkarvagn och så ska jag fundera på om vi ska fortsätta barfota fram eller testa barfota runt om den här gången, säger
Alessandro Gocciadoro.
2 Hidalgo Heldia (Conrad Lugauer) var fin senast där han avslutade bra. Uppgiften ser tuff ut nu, men han är ändå inte chanslös. Eventuellt vanlig vagn och det tycker jag inte är något minus, säger
Conrad Lugauer.
3 Winner Brodde (Peter Untersteiner) blev lite överforcerad senast och det gick för fort, men det var inga fel på honom sa Johan. Förutsättningarna är bra och jag tycker det är en bra häst, säger
Peter Untersteiner.
4 Nugget Zon (Stefan Persson) var tunt jobbad men i väldigt fint skick senast efter sjukdom. Han har varit fin efteråt och lär vara rejält uppåt. Jag ligger ändå lågt tills han visar toppform och det kan ta längre tid innan vi når dit, säger
Marcus Lindgren.
5 Without a Doubt (Victor Rosleff) fick luckan sent senast och det fanns en del krafter kvar i mål. Det är ett tufft lopp, men han är bra själv och är anmäld barfota runt om nu vilket är ett plus. Han är startsnabb och jag hoppas på en bra position. Hamnar han rätt till så kan han vinna, men det behöver ju klaffa, säger kusken
Victor Rosleff.
6 Amorcer Levallo (André Eklundh) är i bra form, men det blev tyvärr ett dåligt spår och jag är nöjd med en fin placering. Det blir inga ändringar, säger
Hanna Lähdekorpi.
7 Global Dubhe (Johan Untersteiner) ser fin ut och det är en bra häst. Härifrån är det vingelrisk då han är seg från start. Barfota runt om, säger
Peter Untersteiner.
8 Triton (Mats Gunnarsson) fick inget vidare utgångsläge och det är även tre veckor mellan loppen. Jag tycker han varit som bäst då han startat vecka-vecka. Det är lite frågetecken kring det så jag ligger lite lågt på förhand och så får vi hoppas på lite tur härifrån. Eventuellt fast bomull och så har han plastade hovar bak, säger
Mats Gunnarsson.
9 Major Ass (Rick Ebbinge) blev det helt fel för senast då han fick svar och att backa bak med honom gillar han inte. Han känns fin efteråt och vi har varit nöjda med honom. Dödens känns som hans drömposition och kan han nå den innan varvet kvar känns det som en hygglig uppgift. Inga ändringar, säger
Malte Handfast.
10 Stenson (Thomas Uhrberg) var lite för bekväm senast. Han gick okej och det gick väldigt fort sista 500 metrarna och dom farterna har han inte riktigt i sig. Jag tror det blir tufft att vinna loppet. Det blir inga ändringar, säger
Thomas Uhrberg.
11 Midnight Special (Adrian Kolgjini) hade dåliga blodvärden efter starten på Färjestad och jag är väldigt osäker på formen. Amerikansk vagn, säger
Dante Kolgjini.
12 Randemar R.D. (Sofie Ericsson) blev det fel för senast. Behöver mycket tur härifrån.
V75-4, 3 140 m, auto
1 Luca Barosso (Erik Adielsson) kändes riktigt fin senast, men han fastnade i en knäkappa och jag tror man kan glömma den galoppen. Det är en bedrövlig resultatrad och han är inte pålitlig, men jag sågar absolut inte hästen, säger
Peter Untersteiner.
2 Woogie Broline (Ken Ecce)
STARTAR EJ
3 Dee Godfather (Markus B Svedberg) har kapacitet och kan vara en platsskräll.
4 Dogleg (Thomas Uhrberg) har varit ifrån för lite muskelproblem. Han känns fin nu och har gått bra över 2600 meter tidigare så vi får hoppas den här distansen också går bra. Jag tror han får tufft att vinna. Barfota runt om, säger
Thomas Uhrberg.
5 Vancouver High (Stefan Persson) är inte alls tokig och är en av flera med platschans.
6 Bowler Day (Björn Goop) har ett bra läge och kan räcka en bit om man når ledningen.
7 Börtas Ankare (Saga Laursen) är inte direkt entaktad utan han kan springa fort, men han kan galoppera när det blir för snabba ökningar. Det kändes bra senast och i måndags sa skötaren att han aldrig känts så fin. Jag hoppas att han är med där framme och hugger om han går felfritt. Inga ändringar, säger
Mimmi Elfstrand.
8 Arachis P.R. (Anton Knutsson) var jag inte nöjd med i höstas och i vinter. Vi ställde av honom och sedan har han fått träna tungt. Jag trodde han skulle vara väldigt seg senast, men han gjorde ett bra intryck och flög fram på upploppet. Han är alltid bäst med lopp i kroppen och då han står bra inne i loppet tog vi ut honom här. Det blev ett tufft lopp och vi får smyga, men när han är i form är han inte så dålig själv och han vann ju Kalmarsundsstayern förra året. Eventuellt tar vi bort käken, säger
Anton Knutsson.
9 Windmill Jam (Peter Untersteiner) gick okej i comebacken och det skulle inte förvåna mig om han är på gång nu. Inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
3 160 meter:
10 Hamilton Atout (Conrad Lugauer) håller bra form och han trivs på distansen. Jag är nöjd med en fin placering. Inga ändringar, säger
Hanna Lähdekorpi.
11 That’s it (Claes Svensson) står svårt till här och känns inte så het på förhand.
3 180 meter:
12 Even Steven (Flemming Jensen) hade lite krafter kvar över mål senast och loppet blev som vi ville efter en paus. Han går sina jobb som han ska efteråt och allt verkar normalt. Han står bra till i loppet och spåret passar bra. Det är en rätt så fin chans. Inga ändringar, säger
Flemming Jensen.
13 Harpy (Robert Bergh) gör årsdebut. Han har trimmat på bra och var fin i ett 17-jobb på Åby. Lång distans har inte varit några problem tidigare. Öppet huvudlag och barfota bak, säger
Robert Bergh.
14 Real Scotch (Johan Untersteiner) går stabilt och fint i loppen. Jag förväntar mig en god insats igen. Det blir inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.
15 Under Armour (Joakim Lövgren) hade tränat bra inför senast, men vi visste inte riktigt vilken form han hade. Vi hoppas att den inte var hundraprocentig, men den var ju i alla fall väldigt bra och är han lika bra nu eller lite bättre så har han en bra chans. Vanlig vagn, säger
Tyler Mifsud.
V75-5, Klass I, 1 640 m, auto
1 Roger More (Stefan Persson) gick helt okej senast även om jag tycker han skulle vunnit eller varit tvåa för att få plusbetyg. Han svarad på fel sätt när jag drog norsken och vi tappade i alla fall andrapriset på det. Han känns jättefin i träningen efteråt och ligger fint i puls. Det blir kul att se honom över kort distans och det blev ett drömspår. Amerikansk vagn, öppet huvudlag och möjligen can’t see back, säger
Kevin Oscarsson.
2 I am Timmie (Ken Ecce)
STARTAR EJ
3 Global Difference (Joakim Lövgren) är inte så snabb från start, men han är stark. Jag hoppas det blir bra tempo och då kan han göra mycket grovjobb sista 700 metrarna i tredjespår. Han ska räknas. Inga ändringar, säger
Tyler Mifsud.
4 King of the Hill (Dante Kolgjini) hittar nya växlar hela tiden och han har visat en jäkla startsnabbhet. Den kommer han ha nytta av och det blir full laddning mot spets för att sedan hålla ett hårt tempo hela vägen då han trivs bäst med det. Eventuellt kanske vi sätter på en mask och det bestäms nog efter värmningen, säger
Dante Kolgjini.
5 Leandro Boko (Kristian Lindberg) vann på bra sätt från ledningen senast i Jarlsberg. Han är riktigt kvick bakom startbilen och siktet lär vara inställt på ledningen till en början och över den korta distansen blir jag inte förvånad om man testar i ledningen trots tufft motstånd. Han är anmäld barfota runt om nu och garderar man loppet är han aktuell att strecka på kupongen.
6 Boreas (Gustav Johansson) är en jättefin häst som tagit vintern bra, men det var lite bättre tryck och spänst senast än vad jag kunde tänka mig. Han kunde vinna på ett bra sätt med lite sparat som det kändes. Han känns minst lika bra efteråt och har tagit loppet på rätt sätt. Han är nerstruken ett spår och jag får ladda lite från början. Om han kommer till ledningen vet jag inte, men jag åker ut med tro på min häst och han är inte rökt oavsett position. Eventuellt rycktussar, säger
Gustav Johansson.
7 Qillerbee (Tyler Mifsud) var jättebra senast då han gick 1.14,4 över lång distans med voltstart. Nu blev det inget bra utgångsläge då han inte heller är snabb ut. Jag försöker komma ner i andraspår och får ligga lite lågt härifrån. Det blir inga ändringar, säger
Tyler Mifsud.
8 Con Padre (Conrad Lugauer) är i bra form, men nu blev tyvärr utgångsläget dåligt för honom och vi är nöjda med en fin placering. Inga ändringar, säger
Hanna Lähdekorpi.
9 Ismael F.Boko (Björn Goop) var duktig som trea senast. Nu får han Björn Goop i sulkyn och är dessutom anmäld barfota runt om och med en amerikansk vagn. Klaffar det bra härifrån så kan han ta en plats.
10 Jameson K.W. (André Eklundh) vann enkelt från ledningen i senaste starten. Det är en tuffare uppgift den här gången och i första hand får man sikta på lite pengar.
11 Kapten Nemo (Erik Adielsson) hade bara tränat i backen inför senaste loppet och kommer vara bra i ordning formmässigt till den här starten. Han kändes väldigt smidig och fin under onsdagen så jag tror han kommer göra ett bra lopp. Det krävs lite tur härifrån och i så fall blir det spännande. Inga ändringar, säger
Peter G Norman.
12 Uncle Silvio (Robert Bergh) har gjort två bra lopp i år och loppen gör honom gott. Denna gång blir det barfota runt om men vanlig vagn, säger
Robert Bergh.
V75-6, Brons, 2 140 m, auto
1 Frankie Godiva (Markus Waldmüller) håller fin form och han gjorde det bra senast från dödens. Det är tufft motstånd nu, men spåret är bra och jag kommer ladda från start och så får vi se vart han hamnar. Kommer vi till ledningen är jag intresserad av att köra där. Det blir rycktussar den här gången, säger
Markus Waldmüller.
2 Judge D. (Stefan Persson) har ett fint läge och kapacitet finns för att vara i striden.
3 In Love Mearas (Örjan Kihlström) gick jättebra i årsdebuten, visst bröt han lite då han var ute i spåren, just att springa där är inte hans bästa grej. Nu har han bra läge, han brukar ju kunna följa bilen och borde få en bra position här. Han avslutade fjolåret bra och årsdebuten var bra för formen skull så det ser bra ut. Det blir inga ändringar, säger
Daniel Redén.
4 Pingis (Erik Adielsson) gör årsdebut och han är ett roligt streck om man garderar.
5 Vanity Flair (Adrian Kolgjini) borde få svårt att räcka till seger mot det här motståndet.
6 Jolicoeur (André Eklundh) var riktigt bra senast och han känns fortsatt fin i träningen efteråt. Nu blir det medeldistans, men han känns allround. Det behöver ju klaffa och det är alltid tufft på V75, men jag vet att jag har en bra häst och hoppas han ska vara bland de fem. Det blir en amerikansk vagn nu, säger
Constanza Flores.
7 Ringo Adore (Ulf Ohlsson) hade gått framåt en del till senaste starten och kanske var i 75-80 procentig form. Han kommer gå framåt på nytt, men han har inte hundraprocentig form ännu. Det blev ett småpunchigt läge och han möter bra hästar, så det kan bli svårt. Möjligen amerikansk vagn, men troligen vanlig vagn, säger
Ulf Stenströmer.
8 Dany Capar (Alessandro Gocciadoro) tror jag kommer få en väldigt bra säsong i Sverige. Han hade slutat tvåa bakom Denver Gio i sista starten ifjol utan galopp in mot upploppet och var en häst som tävlade mot de bästa i årgången flera gånger under fjolåret. Hästen är alldeles för bra för att befinna sig i Bronsdivisionen, men det ska sägas att detta inte är någon enkel uppgift. Dels verkar han möta bra hästar, men från spår åtta är det alltid risk att det blir problem. Hästen kan öppna mycket snabbt, men jag vill inte låsa mig vid någon taktik i det här skedet. Det blir troligtvis öppet huvudlag på nytt och så jänkarvagn samt barfota runt om, säger
Alessandro Gocciadoro.
9 Danilo H.B. (Carl Johan Jepson) gick bra från utvändigt om ledaren i Örebro och det är nu läge att testa honom på V75. Spåret är bra, men det är klart att man kanske hellre hade haft ett bra framspår. Får han ett fint lopp långt fram på innerspår så kan han tjäna fina pengar, säger
Eric Martinsson.
10 Fönix Vang (Victor Rosleff) känns bra efter den senaste starten. Nu har han ett dåligt läge och jag är nöjd om han tar en plats. Inga ändringar, säger
Victor Rosleff.
11 Gatling (Björn Goop) har gjort det väldigt bra i senaste två starterna. Senast blev det för dåligt tempo, men han avslutade bra och vi är ganska uppåt på honom för dagen. Härifrån behöver han ju lite tur, men får han det så tror jag han kommer göra ett bra lopp. Barfota bak, säger
Peter Zadel.
12 High Five D.K. (Flemming Jensen) förlorade mot en bra häst senast och jag tycker han gjorde en rätt fin insats. Jag tror han kommer var lite bättre nu, men han är lite uppanmäld och härifrån får vi försöka ta pengar. Barfota runt om, säger
Flemming Jensen.
V75-7, Guld, 2 140 m, auto
1 Unico Broline (Erik Adielsson) gjorde det klart vettigt senast och nu tycker jag det ser spännande ut då han fått två lopp i kroppen. Läget blev dessutom smaskigt och det vore roligt om man provar i ledningen. Se upp!
2 Ferrari Sisu (Conrad Lugauer) gjorde ett fint lopp senast där han avslutade bra. Uppgiften den här gången ser tuff ut, men han ska inte vara chanslös. Det blir inga ändringar, säger
Conrad Lugauer.
3 King Schermer (Michel F Rothengatter) har fått ett vässande kvallopp inför det här och kunnande finns som kan räcka en bit även i det här tuffa sällskapet.
4 Bengurion Jet (Alessandro Gocciadoro) kom vi igång lite senare med i förberedelserna inför säsongen då han var iväg och tjänstgjorde som avelshingst i 40 dagar. Han hade en fullständig paus i det skedet och utifrån det var han mycket bättre i comebacken än vad jag hade förväntat mig. Hästen avslutade under 1.09 sista 800 meterna i Turin med 1.07 sista 600 meterna med öppet huvudlag och gick jättebra hela vägen in till mål. Hästen är totalt förändrad efter det loppet kontra hur han var i träningen inför comebacken. Han är mycket mer kraftfull och jag tror han är nära sin högsta nivå redan nu, uppskattningsvis runt 90 procent. Nu blir det helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota runt om istället för barfota fram som i årsdebuten, säger
Alessandro Gocciadoro.
5 Indy Rock (Örjan Kihlström) gick bra i Frankrike, man ska inte stirra sig blind på resultatet. Ena gången galopperade han och en gång fick han ett alldeles för tufft lopp. De två andra gång var han bra, då han satt fast såg han ruggigt bra ut och vid andraplatsen mötte han en kanon som han tog på hela vägen in i mål. Han känns mycket bättre igen, han trivs med att träna i sanden. Han har lopp i kroppen och jag tycker det ser spännande ut. Han har ett för honom bra spår. Det blir jänkarvagn nu, annars går han som tidigare, säger
Daniel Redén.
6 Aquarius Face (Adrian Kolgjini) kommer behöva det här loppet i kroppen och det finns inte så många andra lopp att välja på så han får gå ut här. Det är inget för spelarna den här gången. Eventuellt barfota runt om och en mask, säger
Dante Kolgjini.
7 Crack Atout (Ken Ecce)
STARTAR EJ
8 Digital Dominance (Björn Goop)
STARTAR EJ
9 Rackham (Christoffer Eriksson) har fått två lopp i kroppen och han borde gå framåt en hel del med dessa genomkörare. Han har ett bra läge och skulle det bli ett hårt tempo på loppet så kommer han in i matchen.
10 Emoji (Flemming Jensen) var ute i rätt så taktiskt lopp senast och det passade väl bra. Samtidigt fick han inte den där genomköraren som man kanske ville att han skulle ha nu när han ska ut i ett tuffare lopp. Jag kommer köra som om det vore första gången efter en paus den här gången också så får vi se hur långt det räcker. Senast gick han med sulky och nu blir det en amerikansk vagn, säger
Flemming Jensen.
11 Charliebrown Effe (Carl Johan Jepson) är i bra form och jag tror han kommer göra ett bra lopp, men härifrån har han ju ett väldigt svårt lopp framför sig. Inga ändringar, säger
Manuele Casillo.
12 Heart of Steel (Peter Untersteiner) är allt bra med i träningen. Det ser det jobbigt ut den här gången och vi får ligga lite lågt och försöka rädda en slant. Inga ändringar, säger
Peter Untersteiner.