Andreas V5, Avd 1: 3, 7, 10 (2, 1) 2: 5, 6, 15 (1, 13) 3: 4 Joint Chief (2, 5) 4: 5 Riet Hazelaar (1, 3) 5: 1, 3, 6, 7, 11, 13 (15, 8) 3×3×1×1×6 = 54 rader
Perra11 Vilken pajas målvakt Sverige har!! Är han köpt? EDIT : Jag är så arg nu så jag skulle vilja kasta ut tv:N dock blir det jobbigt då den är 85″ 😍
Perra11 robert78polen Som en RIKTIG TRAVSPELARE KOMMER MAN ALLTID TILLBAKA OCH TAPPAR ALDRIG TRO!! Bara att kämpa vidare kompis ! Jag är ju inte som alla andra och kommer aldrig heller bli detta PUSS / Perra
Perra11 Shooter Perra är med och har bara en spik i sista så min 7:a sitter men kanske inte ger så mycket då
Perra11 Shooter KAN FÅ SE DIN RÄTTNINGS KOD DÅ? NI HAR JU MIN OCH SÅ LÄNGE MAN TRAMSAR MED MASSA RÄTT UTAN ATT VISA DETTA SÅ ÄR DET BAR SKIT OCH GÅR IN I ENA ÖRAT OCH RAKA VÄGEN UT GENOM DET ANDRA ÖRAT UTAN ATT PASSERA HUVUDKONTORET OKEY??
Perra11 Shooter Ja men visa din ram med dina krav då och sluta dumma dig här Dumma dig kan du göra dig på sharps dirren! /Perra
Perra11 Shooter Jo men du kan ju forfarande visa din vinnande kupong här även om du har 1000 kuponger
Perra11 NI FATTAR JAG ÄR PERRA HÄR NU VA! SÅ DET KOMMER INTE GÅ ATT SNACKA MASSA SKIT HÄR DÅ ! /PUSS PÅ ER /PERRA
Perra11 Perra har varit med i alla alla Travforum som finns och spelat på trav i +30år Ni som dissar mig skall då veta att jag drar massa mejl då om detta till mina kära vänner på facebook EDIT: Vad har ni för vänner ? Mina vänner är STARKA VÄNNER