Perra11 [unknown] Hallon är gott! Jag är en Jordgubbe då Inte samma sak Mig kommer aldrig aldrig någon kunna säga till mig vad jag kan gör eller inte göra Vill ni ha mig här så får ni acceptera mig för den jag är ! PUNKT SLUT!
Perra11 Ni har ju sänkt något som skulle kunnat blivit bra genom erat egna sjuka ego och lagt invite code pga av mig då? Helt fucking sjukt i huvudet då !
Perra11 Jag är ju fan den som har bidragit mest av ALLLA i forumet innan ni började sjuka er Var det för du Hallon tyckte jag började ta över då eller ? så du kände dig lite förminskad
Perra11 [unknown] Ja men när jag inte är här så har ni inga inlägg här så det är väl ganska uppenbart då
Perra11 Ja vem fan är Perra? det kan man ju fråga sig Precis som man kan fråga vem FAN ÄR ETT HALLON?
Perra11 Skit får skit tillbaka precis som att dum får dum dum tillbaka så passa era för att dumma er mot mig här ! Kommer sällan sluta bra
Perra11 Perra har fokus på helgen och Elitloppet och spelet! Så sluta dumdryga er här mot mig ! TACK!! så kanske ni kan snappa upp ett tips
Perra11 Sedan er CP som alltid öppnar upp eran Travsekt just till Elitloppet för att att sedan pissa på mig Perra
Perra11 Skall gå ner och hämta flera CHIMAY I BILEN ! Har köpt ett flak! kostade nåstan 1000kr för 24 öl kostar att ligga på topp Men ELITLOPPET !!! EN GÅNG OM ÅRET! ❤️❤️❤️
Perra11 Perra gillar det rosa här inte för jag är bög men för jag är man och vågar sticka ut Riktiga män kan bära rosa
Perra11 Andreas Satsa på klara spika istället för chansspikar och spela reducerat spel så kan man få in den 1%are som man inte annars har råd med
Lgw Hej,lyssnade på björn goops podd,när han presenterar en häst som nästan klar,så brukar han få rätt,litar på goopen o spikar joint chief i 5:e 😁
Perra11 Lgw Nja jag tror mera på hans i första som jag kommer spika på nått system. BG vet hans chans att vinna loppet är att sända iväg Betting Pacer 200% från start. i ledningen stor jag den kan springa en låg 9tid idag