Perra11 Lgw Nja jag tror mera på hans i första som jag kommer spika på nått system. BG vet hans chans att vinna loppet är att sända iväg Betting Pacer 200% från start. i ledningen stor jag den kan springa en låg 9tid idag
Perra11 Izoard Vedaquais skulle passa Jorma som handen i handsken. Hade varit kul att se Finnen på det Monstret. Bara SÖÖRA GRABBEN
Perra11 Teknikstrul hos Systembolaget – går inte att betala med kort 3 min Martin Palmborg DELA Flera personer har hört av sig till Aftonbladet om att det inte går att betala med kort i Systembolagets butiker. EDIT: NÄSTAN SOM INLÄMNINGSPROBLEM HOS ATG INNAN START hehehe Tur man har shoppat igår för hela helgen CHIMAY PÅ ER ALL 😍 Säkert Putin som vill sälja mera rysk svart vodka
Shooter Det är bråda dagar och bråda veckor. Får se dagens V75:a i efterhand och ta det lite lugnare och kolla på Elitloppssändningen i morgon istället. Jag har spikat Olga Utca, Joint Chief samt Dany Capar. Lycka till!
Perra11 Nybrink får fem plus för sin gula kavaj med en blå slips! Per Skoglund verkar var i stor form och tror han äger Solvalla hehehe😇 Patrik Fernlund verkar ha vaknat på fel sida idag! => Han ser mest sur ut ! Kan han le ? Tveksamt
Perra11 Missle Hill 09.2……. Ja renen har ju den möjligheten att ladda upp hästarna just till denna helgen! Elitloppet kommer gå under 09 helt klart !
Perra11 Kul ni öppnat upp forumet till denna helgen! Skall ni fortsätta vara ett nedstängt Travforum när helgen är över ? Ni kickar Perra då igen som är den som har bidragit mest här med tips /inlägg Är det smart Hallon? dvs admin Någon här är fan skyldig mig ett svar ok? EDIT!! FÖR NI ÄR VÄL INTE ETT PK FORUM HÄR ELLER!!!
Perra11 Andreas Jo men så är det! försöken är väldigt viktig att få bra spår i finalen 1609 meter kan ju vem som helt springa i 09 tempo eller Franska hästarna är dock inte lika beroende av detta då de är vana att gå i 3:e spåret mm TEMPO Det handlar bara om vilket TEMPO det blir
Perra11 Många tycket en öl som kostar detta är dyrt https://www.systembolaget.se/produkt/ol/chimay-bla-165103/ får jag då fråga vad en vanlig starköl kostar på Solvalla https://chimay.com/ Om man druckit så mycket öl som jag gjort kan man inte längre drick PISS EDIT: För att få bli kallad trappist är det viktigt att ölet bryggs innanför klostermurana och kontrolleras av munkarna, samt att överskottet av försäljningen går till välgörande ändamål.
Andreas V5, Avd 1: 3, 7, 10 (2, 1) 2: 5, 6, 15 (1, 13) 3: 4 Joint Chief (2, 5) 4: 5 Riet Hazelaar (1, 3) 5: 1, 3, 6, 7, 11, 13 (15, 8) 3×3×1×1×6 = 54 rader