Shooter Förmodligen så vinner Dea Sprint Bar, Herakles Zet och Admiral AS sina lopp, men för att få till det lite grann så spikar jag Dea Sprint Bar och Ready Star i första och kör ett par sparlopp samt poängreducering
ElitPerra Jå jevla trött på muppen Daniel Redan och ett stall som är skyldig Svenska Staten över miljarder !!!^ Han säger dessutom noll info till oss spelare i skämt interjuverna PISS ! PISS stall ZETT är PISS Stall!!
Kawa69 Hallon men vad fasen då Hallon. Jag förstår om du inte orkar med detta längre. Synd och skam att du ska behöva sluta och få så mycket skit, jag håller vilket som på dig.
TravSnack.se Grattis STGR702 som vann omgångens spiktävling - 3 rätt med raden:Avd-1: 2 Money Matters ✓ RÄTTAvd-2: 2 Dea Sprint Bar ✓ RÄTTAvd-3: 7 Bicc's TobeeAvd-4: 15 FriendofthePhantom ✓ RÄTTAvd-5: 5 DecathlonAvd-6: 9 Admiral AsAvd-7: 9 Great Skills
admin Perra är nu kickad, och hallon är numera inte moderator längre på egen begäran. Tack för allt ditt jobb. Forumet kommer fortfarande vara öppen för nyregistrering men användare som inte kan uppföra sig kickas. Hare 🙂
Shooter admin Det går inte att acceptera Perras beteende. Han har fått så många chanser, men vi vet ju att han kommer dyka upp igen och igen och … Synd att Hallon kände sig tvingad att sluta pga. detta och inte för att han kände att han tröttnat av andra skäl. att
admin Shooter Håller med, men vi har nu bestämt att hålla forumet öppet för nyregistrering. Detta kommer nog göra att han reggat sig flera gånger, men nu kommer allt dåligt beteende av honom direkt betyda Kick.