Perra69 Tycket ni den nya infon trend hjälper er? Personligen är jag tveksam och jag har valt att inte ha med den i min lista Trend säger bara vad de idioterna pratar om i ATG och TV:n Väldig lätt att bli påverkad av att titta på detta
Perra69 @Tjack-norris jag du skulle smaka min renskavsgryta med färskpotatis och rårörda lingon 🤪🤪😍😍🥳🥳🍻🍻
Shooter Hittills har man klarat sig med att strecka de 3-4 mest streckade. Det är för många sådana omgångar, men man kanske ska tänka om. Rak DD: 9-3
Perra69 Tjack-norris Bra jobbat tjack ! Perra hoppas få var kvar här i helgen och slippa bli kickad här+ att man stänger ner sidan för nya medlemmar med dessa invite coder här Jefla tragiskt beteende här Det är ju bara ni andra är som blir drabbade då in iNTE kommer få in min inlägg här då… Jag är ju inte här för detta !! Jag är bara här för jag tycker det är kul ! och kan bidra här Kan ni inte hantera detta så synd för er då / Perra
Shooter Det är ju för jävligt att jag ska torska på linjen igen. Varenda gång och nu på grund av att Gocciadoro har tur och får invändig lucka.