Tränarintervjuer och kommentarer till V75 Bergsåker 24 augusti
V75-1, Klass I, 2 640 m, volt
1 Steady One (Örjan Kihlström) har ett fint utgångsläge och levererar han på topp är han bra nog för att göra upp om segern.
2 Coin Master (Mats E Djuse) har gjort bra insatser under en längre tid och formen tycker jag är bra. Han har ett snävt spår, men tidigare har han fixat det så det ska inte vara någon galopprisk. Han är en av dom som borde kunna vara med där framme och göra upp om det. Distansen är bara ett plus och jag har lite förhoppningar. Inga ändringar, säger
Joakim Elfving.
3 Global De One (Erik Adielsson) gjorde ett bra lopp senast och visade att formen är den rätta. Det är inga konstigheter efteråt och spåret blev bra. Han är rapp i benen och får säkert en bra position och distansen har han vunnit på tidigare. Jag tycker att han ska dyka upp en bra bit fram. Vanlig vagn, säger
Mattias Djuse.
4 Önas Spartacus (Magnus A Djuse) var klart bättre i senaste starten och känns ännu spänstigare efter det. Han ska närma sig rätt form. Han känns förnuftigt, men det är en stor häst och från spår fyra finns det ju en viss galopprisk. Det blir inga ändringar, säger
Mattias Djuse.
5 Galant Ima (Roger Nilsson) var jag jättenöjd med i Dannero. Formen ska vara minst lika bra den här gången, eller kanske lite bättre som det känns i träningen. Läget tror jag att han fixar och det blir spännande. Inga ändringar, säger
Roger Nilsson.
6 Kurtz (William Ekberg) hade krafter sparade senast och har lottats till spännande förutsättningar med springspår. Träffar man starten och kommer till spets är det helt klart hästen att besegra för övriga.
7 From the Hip (Tomas Pettersson) har gjort det bra på slutet tycker jag och det är en fin häst. Jag hoppas han kliver iväg skapligt, men jag har svårt att bedöma hur snabbt och viktigast är att han går felfritt. Han kan vara med en bit fram. Inga ändringar, säger
Tomas Pettersson.
8 Superior Bro (Ulf Ohlsson) har fått ett passande smygläge och härifrån får man hänga med och jaga en hygglig slant.
9 Conrads Palle (Sandra Eriksson) känns jättefin för dagen och vann senast i Finland på ett bra sätt. Han var inte tom i mål då och borde ha gått fram med loppet. Hästen är rejäl i träning och står sig bra i klassen. Jag tycker han borde vara intressant för spelarna. Inga ändringar, säger
Sandra Eriksson.
10 Impactdarche (Andreas Lövdal) gör okej lopp hela tiden. Senast var det inget tempo och han gick bra över upploppet. Han kändes bra i måndagens träningsjobb och jag hoppas han kommer mer och mer. Nu är det 500 meter kortare och vi får se om han får upp farten lite mer. Det såg inte ut att vara det värsta V75-loppet som körts och en bit ska han kunna hävda sig även om han inte är någon tidig segeraspirant. Det blir skor runt om och troligen ett norskt huvudlag, säger
Andreas Lövdal.
11 Exhibition (Ingvar Nyberg) är i väldigt fin form och en hårding. Han känns jättefin i träningen och jag litar på Ingvar och hästen. Han ska i alla fall kunna vara bland dom tre främsta och Ingvar tycker att han är mer stark än snabb. Det blir inga ändringar, säger
Elisabeth Lundholm.
12 Max Orlando (Paw Mahony) får svårt att räcka härifrån och jagar en hygglig slant.
V75-2, Brons, 1 640 m, auto
1 Jes Angel (Ulf Ohlsson) öppnar bra och får ett fint lopp härifrån. Kan slåss om en plats.
2 Belfort Rags (Erik Braekken) har fått ett bra spår och han har gjort det jämnt och fint. Senast var han dock lite entömd i sista sväng och har fixats till lite efter det. Jag hoppas det löser sig bra och det såg ut som ett jämnt lopp. Det blir inga ändringar, säger
Noralf Braekken.
3 Kilgore (Mats E Djuse) hade ett bakspår senast och fick köras därefter. Han gjorde det bra och såg lika bra ut som tidigare tycker jag. Spåret är mycket bättre nu och han har löpt bra även över kort distans, så förutsättningarna känns optimala. Inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
4 Västerbo Ajax (Henrik Svensson) känns bra i träningen och han fick ett bra läge. Det blir första gången över kort distans och det kan vara intressant. Jag vet inte om han hinner med, men blir det körning så kan han nog vara med dom, säger
Lars Wikström.
5 Jimbaran Zon (Conrad Lugauer) gick kanonbra senast och gör sällan ett dåligt lopp. Han känns stark i jobben både distansen och läget fungerar för honom. Motståndet är bra, men han duger själv en bra bit. Balansen blir optimal, säger
Massimo Vassallo.
6 Domenik Jet (Robin Bakker) gick ett jobb i tisdags och var hur fin som helst. Jag förväntar mig en liknande prestation som på Eskilstuna och Robin Bakker får sköta det taktiska. Inga ändringar, säger
Sybille Tinter.
7 Solöns Skrammel (Olle Wäjersten) riskerar vingel och behöver lite tur härifrån.
8 Ajlexes Hans (Tomas Pettersson) går jämnt och bra, men han skulle kanske vunnit senast för att få överbetyg. Han känns bra efteråt och jag hoppas han studsar tillbaka lite. Det är ändå svåra förutsättningar och jag ligger lite lågt. Eventuellt skor bak, säger
Tomas Pettersson.
9 Eros Jet (Magnus A Djuse) gick ett snabbjobb på Solvalla nyligen och jag var ganska nöjd med hur han kändes. Han har fått ett längre uppehåll på grund av en mindre skada och vi har gett honom den tid han behöver. Han visade under fjolåret att han är en bra häst, men det handlar trots allt om comeback och jag tror att formen är runt 80 procentig i det här skedet. Det blir barfota runt om, helstängt huvudlag och jänkarvagn, säger
Alessandro Gocciadoro.
10 Debonair Mary (Roger Nilsson) håller jättebra form. Han satt fast senast och sprutade bra när han fick luckan. Han kommer göra ett bra lopp, men utgångsläget är svårt över distansen. Tar han en peng är vi nöjda. Eventuellt blir det helstängt huvudlag, men det bestämmer jag efter värmningen, säger
Roger Nilsson.
11 Kingen Mearas (Daniel Wäjersten) har mer eller mindre gjort allt rätt under hela året. Det är en riktigt bra häst som verkar utvecklas för varje klass som han går igenom. Med framspår hade det känts som en bra chans, men nu är det bakspår mot tuffa hästar över kort distans vilket försvårar det hela. Inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
12 Joker Mearas (Martin P Djuse) var blek senast, han är jäkligt ojämn och levererar inte alltid. Nu tror man definitivt inte på honom från det här läget. Han känns i alla fall fin i jobben och gick ett tuffare träningspass i måndags. Jag hoppas att han gör ett bra lopp och hänger med, säger
Daniel Redén.
V75-3, Silver, 2 140 m, auto
1 Night Art (Ulf Ohlsson) har inte på något sätt varit dålig under sommaren, men han har inte fått till det och har en lite missvisande rad. Nu har han ett optimalt läge och jag hoppas han får ett bra lopp. Han sticker inte ut i loppet, men är rätt skaplig för silverdivisionen och borde kunna tjäna fina pengar. Inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
2 H.C.’s Crazy Horse (Per Linderoth) har vunnit en V75-final och gjort det kanonbra under sommaren. Han håller en god och jämn nivå och håller fortsatt formen som det känns. Han har ett fint läge och det blir inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
3 Kinky Boots (Jorma Kontio) hängde på bra senast och jag fick styra på i ett dumt läge i kurvan. Han höll farten bra ändå och känns riktigt bra i träningen. Spåret och kusken är bra, så jag hoppas han ska kunna tjäna fina pengar. Det blir inga ändringar, säger
Troels Andersen.
4 Beacon Kronos (Mats E Djuse) är i fint slag och han fick även ett bra utgångsläge. Jag har inte så mycket att anmärka på utan allt känns bara bra på förhand. Det blir inga ändringar, säger
Oscar Berglund.
5 Mellby Joker (Daniel Wäjersten) tycker jag ser hetast ut av våra i loppet. Han har gjort flera bra prestationer på slutet från jobbiga lägen över kort distans, men ändå gjort det väldigt bra. Han var bra även senast i finalen och nu har han ett riktigt bra utgångsläge. Han är naturligt startsnabb och trivs bra när han får vara med där framme. Inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
6 Underbarosåfin (Henrik Svensson) var bra senast mot ett lite lämpligare motstånd. Det ser väldigt hårt ut nu och spåret är långt ut, men han känns i alla fall bra och det blir barfota runt om, säger
Henrik Svensson.
7 Jerka Sting (Claes Sjöström) var jag väldigt nöjd med senast och det var nog det bästa som jag känt honom. Jag såg att han fick spår sju, men sedan stängde jag igen listan. Det är sådan skillnad på att sitta med där framme i dessa lopp. Barfota runt om, säger
Claes Sjöström.
8 Dakovo Mail (Erik Adielsson) var nedsatt av halsinfektion senast. Han har inte gått något snabbjobb inför detta, men tränar på normalt. Spår åtta är en tuff position, men förhoppningsvis kan han komma ner i andraspår och avsluta bra. Det blir inga ändringar, säger
Alessandro Gocciadoro.
9 Parveny (Magnus A Djuse) vann på ett bra vis i lördags och var inte tom i mål. Han hade full fart sista biten. Bakspår är alltid ett minus då han är snabb ut, men stämmer det lite så går han lika bra därifrån och ska kunna vara en bra bit fram. Inga ändringar, säger
Mattias Djuse.
10 Kingslayer Pellini (Örjan Kihlström) var inte riktigt bra på Solvalla för fem starter sedan. Han blev åtgärdad efter det och nu har han varit bra igen tycker jag. Visst, det var billigt lopp senast, men han gör det bra och ser fin ut. Han behöver kanske höja sig lite ytterligare för att räcka på V75 och det är svårt härifrån, men han är i alla fall på gång och förhoppningsvis får han en fin höst. Amerikansk vagn, säger
Olle Wäjersten.
11 Laredo Boko (Per Lennartsson)
STARTAR EJ
12 Krak D’azur (Robin Bakker) är i bra form och senast blev det lite väl offensivt. Han hade ingen tur med utgångsläget den här gången och kanske kan vara trea-fyra. Inga ändringar, säger
Paul J P Hagoort.
V75-4, Dam-SM, 2 140 m, auto
1 Eleonora Grif (Hannah Gustavsson) gick bra i uttagningsloppet på Solvalla. Spår ett passar bra då hon är snabb från start och jag tror hon har chans att ta ledningen. Sedan får Hannah ta beslut om hon ska köra i ledningen eller hur hon vill lägga upp loppet. Hästen har tränat på bra efter den senaste starten och det blir inga ändringar, säger
Alessandro Gocciadoro.
2 Global Bam Bautin (Sandra Eriksson) gjorde ett mycket bra lopp senast i uttagningen till Dam-SM. Hästen känns fin i träning och har nu äntligen ett framspår, det första i min regi. Han ska vara snabb från start så jag kommer att ladda det som går. Jag tycker han ska ha en bra chans att vara med och göra upp om segern, särskilt då flera av de övriga betrodda har sämre lägen. Han går som senast förutom att vi sätter på den amerikanska vagnen, säger
Sandra Eriksson.
3 That’s So Spicy (Hanna Lähdekorpi) var bra i comebacken. Det blir lite långt mellan starterna för att vara optimalt och nu blir det första långresan med övernattning. Vi får se hur han hanterar det. Inga ändringar, säger
Hanna Lähdekorpi.
4 Borups Vallmo (Marika Eriksson) håller fin form och kan med klaff vara en platsskräll.
5 Muscle Man Boko (Tilde Eriksson) ser bara bra ut och han gick sista jobbet under onsdagen som var till belåtenhet. Det är ett tufft lopp nu och vi får se om han kan komma framåt i starten. Det vore bäst att sitta med där framme någonstans, men vi får inrikta oss på lite mindre pengar. Amerikansk vagn, säger
Ann-Christine Lundgren.
6 Our Pearl (Sofia Adolfsson)
STARTAR EJ
7 Mazuocco Boko (Sofie Ericsson) gör sitt varje gång och hon var väldigt bra näst senast. Hon åker upp under fredagen och jag vet inte hur hon löser det, men hon är ganska avslappnad så det borde gå fint. Formen ska vara fortsatt bra och för att vinna loppet behöver det bli lite överpace. Amerikansk vagn, säger
Jerry Riordan.
8 Light on Me (Felicia Molin) var fin senast och gjorde ett bra lopp. Han har tränat på hela tiden efter det och känns fin. Spåret var skit, men vi får hoppas på lite körning och ju fortare dom kör desto bättre är det för oss. Han är ganska startsnabb och vi hoppas komma ner någonstans i ett bra läge. Han kan vara lite vass i värmningen, men är han lugn kör vi med ett helstängt huvudlag igen, säger
Jimmy Dahlman.
9 Mellby Kaliber (Lisa Gilljam) var bra när Lisa vann uttagningsloppet på Solänget och senast slog han ihop efter 500 meter. Han såg bra ut efter galoppen och det ska inte vara något att fundera på. Han känns som han ska i träningen också. Jag tycker läget passar bra då han inte är så kvick ut. Han är stark, rejäl och håller sin fart. Amerikansk vagn, säger
Olle Wäjersten.
10 Sparky’s Dream (Agnes Larsson) är helt klart bra för det här loppet och ska utan strul vara med och göra upp om segern.
11 D.Day Zet (Tamara Skutnabb) var jättebra när jag körde näst senast, men spåret är ingen fördel för honom då han inte kan utnyttja startsnabbheten. Vi får hoppas dom andra gasar lite där framme i stället, säger kusken
Tamara Skutnabb.
12 Pontiac (Christina Tilp) var jättebra senast, men nu är det ett sämre läge. Han måste också gå med skor vilket är ett minus. Annars är han mycket finare i träningen där jag vässat lite mer. Det blir första gången med en amerikansk vagn, säger
Christina Tilp.
V75-5, Klass II, 2 140 m, auto
1 Zigzag Zagazoo (Daniel Wäjersten) besitter väldigt högt kunnande, men jag vet inte om han är riktigt mogen ännu. Det går inte att lita på honom utan han galopperar och ställer till det för sig. Skulle man veta att han har en bra dag och travar så finns det bra kapacitet för klassen. Aktionsmässigt känns det som en häst som är snabb i fotarbetet, men jag vet inte hur Daniel kommer lägga upp loppet. Det blir skor runt om nu, säger
Olle Wäjersten.
2 Global Divider (Ulf Ohlsson) var lite seg senast, men han jobbar bra nu så jag hoppas och tror på en bättre prestation. Han lättas lite fram i balansen, säger
Lars Wikström.
3 Fantasy Sensation (Mika Forss) är jag jättenöjd med och han utvecklas fint hela tiden. Han står ganska bra inne i klassen just nu och har fått ett fint läge. Jag har förhoppningar på min häst och det är klart att ledningen är den snabbaste vägen till mål, men han går från alla positioner och tål att göra en del själv. Mika får lägga upp loppet som han önskar. Det blir skor nu eftersom han blev lite sliten av det grova gruset senast och jag tror inte det ska göra så mycket, säger
Madelene Wikstén.
4 Kite Runner (Fredrik B Larsson) var förkyld vid senaste starten och har varit ifrån lite. Han är inte i full form, men det känns som att han kommer göra ett bra lopp. Det är en bra häst för klassen och får han ett vettigt lopp så ska han vara en outsider i alla fall, säger
Fredrik B Larsson.
5 Booker’s (Per Lennartsson)
STARTAR EJ
6 Nigel di Quattro (Conrad Lugauer) tappade balansen i sista sväng senast, men kom tillbaka fint. Det är en häst under utveckling och det här blir ett test att se hur långt han har kommit i V75-skalan. Han kan öppna och jag tror han gått framåt med senaste loppet. Utan att vara kritisk vill vi se honom tävla mot detta motstånd innan vi har för höga förhoppningar, men vi gillar honom skarpt och han gör alltid sitt bästa. Barfota runt om blir ett plus, säger
Massimo Vassallo.
7 See My Muscles (Jorma Kontio) fick lite krafter sparade i lördags då han inte helt fick chansen till slut. Läget blev lite långt ute på vingen, men han har fin form. Med lite flyt under vägen ska han kunna ta en fin placering. Inga ändringar, säger
Katja Melkko.
8 Warhol (Per Linderoth) har ett tufft utgångsläge och det blir svårt att komma in i matchen. Han har radat upp tredjepris på slutet och skulle han lyckas med det igen så har han gjort det väldigt bra. Han är anmäld barfota bak till den här starten.
9 Spybourne (Stefan Edin) gör det fullt godkänt, men nu möter han ett tufft motstånd och får svårt att segerstrida. Jagar pengar.
10 He’s From Heaven (Claes Sjöström) hade ett dåligt utgångsläge senast och han gjorde det helt okej. Draghjälpen försvann i sista sväng och då tappade han en längd till. Jag gillar honom helt klart och i hans klass så är det ju inte lika farligt att ha bakspår. Jag tycker det är läge att prova barfota runt om och så blir det can’t see back på vänster sida, säger
Claes Sjöström.
11 Rendezvous Zon (Öystein Tjomsland) var riktigt bra senast och allt är bara fint efteråt. Spåret var mindre bra tyvärr och han känns lite bortlottad även om formen är bra. Det blir inga ändringar, säger
Jimmy Jonsson.
12 Hercules Godiva (Mats E Djuse) håller kanonform och allt är perfekt med honom, men utgångsläget blev ju tyvärr iskallt. Amerikansk vagn, säger
Markus Pihlström.
V75-6, Stolopp, 2 140 m, volt
1 Honesty (Vincent Eliasson) känns bra i träningen. Det är ett tufft lopp, men hon fick ett bra läge och härifrån kan hon hänga med och ta en peng, säger
Tamara Skutnabb.
2 Donato Princess (Dante Kolgjini) satt fast med mycket krafter senast och håller bra form. Hon är snabb i voltstart och det blir samma balans, säger
Dante Kolgjini.
3 Over My Shoulder (Tino Keväänranta) vann väldigt enkelt senast och allt är bra efteråt. Det är en jättefin häst som har fått ett bra spår och en bra kusk. Hon är snabb från start och speciellt i voltstart. Jag tycker hon har bra chans och det blir spännande. Barfota runt om, norskt huvudlag och vanlig vagn, säger
Jonna Irri.
4 Grit Brodda (Lisa Gilljam) kommer till V75 med bra form, precis som alla mina hästar. Det är väldigt positivt med framspår då hon trivs just i främre träffen. Hästen gynnas om det blir bra fart hela vägen, men jag tycker loppet är väldigt jämnt. Hon har tränat på rejält i sandbanan och hon ska vara i ordning. Lisa är en duktig kusk, men det här loppet är jämnt. Helstängt norskt huvudlag för första gången, säger
Sandra Eriksson.
5 Russel Square (Jill Ivarsson) blev behandlad efter senaste starten där hon var halt på båda framknäna. Hon har tränat på nu under en dryg månad, men hon har inte varit in till banan och är inte toppad. Skulle hon ta en slant får jag vara nöjd. Det blir aluminiumskor runt om, säger
Nils-Erik Svedin.
6 Kit Crown (Linus Lönn) har ett bra läge och får tipset i ett väldigt öppet stolopp.
7 Lady Silver (William Ekberg) borde hävda sig bra här och är en av flera med chans.
8 Icicle Am (Felicia Molin) har fått en träningsperiod och känns jättebra. Läget blev desto sämre då hon trivs bäst i den främre träffen, men löser det sig med en lucka har hon lite chans. Det blir ju en vanlig vagn nu vilket jag inte tror gör någon större skillnad, säger
Lars Hallberg.
9 Just More Fun (Ludwig Wickman) har blivit åtgärdad och tagit igen sig lite. Det känns bra i träningen och hon ska göra ett bra lopp, men det är svårt att säga hur långt det räcker. Inga ändringar, säger
Lars Wikström.
10 Nycora (Simon Helm) kan avsluta bra med rätt resa och är en tänkbar skräll.
11 Hunting Widow (Victor S Sundgren) får smyga med och sikta på lite pengar.
12 Dino Cream (Lucas H Vikström) fick för tufft upplägg senast med hård körning första 500 meterna så hon drog på sig för mycket mjölksyra och orkade inte hela vägen. Det är synd med läget, men med rätt ryggar kan hon avsluta vasst och mycket väl vara med i segerstriden. Vanlig vagn när det är voltstart, säger
Oskar Kylin Blom.
2 160 meter:
13 Coral Coger (Carl Philip Lindblom) var bra senast där hon kom med en rejäl spurt till slut och det känns som hon är i sitt livs form. Man behöver tur härifrån, men skulle hon vara med dom in på upploppet kan hon vara med till slut. Det blir en hybridvagn och eventuellt öppnar jag upp huvudlaget lite, säger
Ola Åsebö.
14 Breeze (Zeb Jonasson) har en väldigt vass avslutning och fäller många till slut.
15 Global Dancer (Valentin Prevost) kan visa sig vara tuffast till slut om det klaffar lite.
V75-7, Guld, 2 140 m, auto
1 High on Pepper (Jorma Kontio) gjorde senast en fin insats och har återhämtat sig väl efter Åbys start. Han öppnade senast bra och vi får se hur det blir från innerspår. Vi har inte helt bestämt om vi med lätta skor eller barfota runt om. Båda balanserna funkar bra. Han möter åter tufft motstånd, men har själv visat att han räcker i dessa sammanhang, säger
Katja Melkko.
2 Borups Victory (Daniel Wäjersten) har givetvis gjort allt rätt och det finns inget som tyder på att det ska vara något sämre till den här starten. Det blev också ett väldigt bra spår så allt ser bra ut. Han har verkligen övertygat och med tanke på meriterna på slutet får man väl ändå säga att han är vår bästa segerchans i loppet. Inga ändringar, säger
Olle Wäjersten.
3 Milliondollarrhyme (Fredrik B Larsson) var verkligen duktig i Åby och är bra i ordning för dagen. Han möter hårt motstånd nu och jagar pengar, men jag tror han kommer göra ett fint lopp. Dom är snabba både invändigt och utvändigt, jag får prova för att få en position i alla fall, säger
Fredrik B Larsson.
4 Great Skills (Ulf Ohlsson) satt där hon satt senast. Hon spurtade till när hon fick lite fritt till slut, men det blev som det blev. Hon gick i alla fall med fart över mål och såg fin ut. Hon har gått sina vanliga rutinpass efter det och allt är som det ska. Vi provar amerikansk vagn nu och det blir spännande att se vad den kan göra, säger
Olle Wäjersten.
5 Mellby Jinx (Erik Adielsson) skulle kanske varit lite bättre i början av året, men då gick han i ledningen och nu när han fått tävla bakifrån har han gjort bra prestationer. Han är en väldigt duglig gulddivisionshäst, men det är väl ändå ett litet hack upp till Borups Victory, Great Skills, Francesco Zet och High on Pepper, säger
Olle Wäjersten.
6 Francesco Zet (Örjan Kihlström) var jag jättenöjd med senast, det var innan som jag var lite brydd på hans agerande då han blev så pigg. Därför sätter vi på ryckhuva istället för rycktussar och försöka döva ner honom lite. Han riskerar att få ett tufft lopp men jag ser gärna att han får gå lite tuffare den här gången. Han känns som han är riktigt bra i ordning och det här ska bli väldigt spännande, säger
Daniel Redén.
7 Hard Times (Per Lennartsson) känns bättre nu än inför förra starten. Hur långt det räcker vet jag inte, men det är bra att det är några fler bra hästar med i loppet så att det blir lite fart, säger
Ola Åsebö.
8 Sourire Frö (Mats E Djuse) gjorde ett jättebra lopp senast och det var hårfint mellan att vara tvåa och fyra. Ju mer ”koko” han är hemma desto bättre form brukar det vara och i onsdags var det cirkus hemma i hagen. Vi fick spår åtta och det känns ju ruttet såklart när vi vågade prova mot dessa. Det blir inga ändringar, säger
Ulrika Wällstedt.
9 Hustle Rain (Magnus A Djuse) fick en dryg väg senast och han blev även lite pigg. Han orkade inte sista biten och det var inte så mycket att säga om. Han har tagit loppet på rätt vis och känns fin i jobben, så formen ska vara bra. Det är ett lite annat spår nu och han får gå i ryggar. Han kan vara med långt framme om det löser sig. Inga ändringar, säger
Mattias Djuse.
10 Charmant de Zack (Robin Bakker) har funnit en bra rytm på tävlandet med en start i månaden då han håller sig fräsch och fin med det upplägget. Jag tror att han kommer göra en bra prestation och utgångsläget är inte alls fel då han ändå inte är någon raket från start. Det blir inga ändringar, säger
Alessandro Gocciadoro.