Per_Eriksson Godmorgon alla Trav Lovers! Idag. Idag Ă€r det dax för vĂ€rldens största Travlopp. Solvalla mm fĂ„r ursĂ€kta. Som vanligt tror Vi âLes stupides suĂ©doisâ att Vi skall ha nĂ„gon chans. Hoppas kan Vi ju göra att de gulblĂ„ fĂ€rgerna skall vaja högst i Travets högborg. Att slĂ„ de Franska Monstren Ă€r en dröm och kanske Ă€ven en utopi. Hur som helst sĂ„ hejar jag med travhjĂ€rtat pĂ„ Panne de Moteur men troligen inte med spelhjĂ€rnan. LĂ T SPELEN BĂRJA! đđđ
X-King Tips för trio i P.D.A 1/ Just Love You ,Go On Boy 2/ Just Love You, Go On Boy ,San Moteur, Idao De Tillard 3/ Just Love You ,Go On Boy, San Moteur,Idao De Tillard Tror den Àr ganska klar.
Shooter Jag kör Trio enligt följande: 1) 18 IDAO DE TILLARD 2) 16 GO ON BOY 3) 7 JOSH POWER / 13 SAN MOTEAUR
Shooter Avd 1: 7, 16, 18 (13, 11) 2: 9 Working Class Hero (2, 11) 3: 2, 4, 8 (13, 11) 4: 3, 5, 6, 9 (8, 7) 3Ă1Ă3Ă4 = 36 rader 36 Ă 1 Ă 2,00 kr = 72,00 kr.
Shooter X-King Jag tÀnkte slÀnga in ett vinnarspel pÄ Idao efter omstarterna, men hann inte dÄ min mobil segade.