Per_Eriksson Godmorgon ALLA TRAVLOVERS😍 Startar en tråd för er som tänker spela idag. Jag kommer givetvis lämna in ett system och hoppas på stora pengar. (annars skulle jag inte spela). Ser även fram emot en ny vecka i Vinter Dalarna med Bussen. Gillar att dra ut mina startlistor på papper så jag kan göra mina egna noteringer. Blir mycket enklare då att få en överblick också. Återkommer med mina spikar mm
Shooter Ja, vad fan - det får bli ett litet chanssystem idag. Sen blir det väl några småspel. Ska bli kul att se Prix de France också.
Per_Eriksson Om jag skall kommentera mitt system lite. Jag tror 6 Direction Face kan svara ut 7 Jordan Brick och hoppas Claes inte släpper då. Bazoo Can är lite ett chansning och ett ställningstagande. Var ju smått överlägsen senast på bra tid och med tillägg. Distansen är nog bara en fördel + samma kusk. 12% lockar också då. I övrigt gör jag ett försök att fälla båda +70% arna. Lycka till med era spel idag.
Shooter Trodde att jag hade lämnat in en Raket med vinnare på 9 i första, men den gick tydligen inte in så jag fick slänga in den här istället. RAKET Inlämnat: 2025-02-09, 15:21 Bollnäs Söndag 2025-02-09 Start: 15:44 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Lopp 6: Plats 2 På Toppen 8: Plats 3 Infinity of Joy 10: Plats 5 Global Easy Rider 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr.
Shooter V4 Inlämnat: 2025-02-09, 16:00 Bollnäs Söndag 2025-02-09 Start: 16:06 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 9, 10 (2, 1) 2: 2, 3, 5 (1, 7) 3: 6 Lindysmusclemania (2, 8) 4: 5, 7, 9 (1, 8) 4×3×1×3 = 36 rader
Per_Eriksson Men fy fan hur jefla kass man kör med min spik Bazzo Can!! KAN HON KÖRA BORT HÄSTEN MERA!!!! fyfan! SKIT!
Shooter Per_Eriksson Hästen kom fint och jag hoppades på vinst, men den ville bryta ut så det var inte mycket hon kunde göra.
Per_Eriksson Shooter Hon gjorde ju allt för att inte vinna!. Tappade dessutom bort +20meter innan upploppet Kolla om på loppet så fattar du….. Kusken är dock född 2006
Shooter Tja, V4 och Raketen satt ju utan problem, men jag borde inte ha lekt med GS75, spika ett osäkert kallblod och ta bort en kallbloddfavorit som är rätt travsäker. 5 femmor blev straffet.