Kire Detta med trav suger verkligen, men men. Går att snurra på chokladhjulet nästa lördag också. Lyfta på hatten och säga skål till dagens chokladvinnare 🥂..
Peppe Hahaha jag tror jag ska sluta spela på dessa jackpot omgångar, det har bara gått skit då ! Tror det finns risk för att övertänka dessa omgångar och man ska ta ner månen istället för att spela på det man tänker instinktivt 😁 nya tag på lördag
Shooter Peppe Jag försökte spela efter omgången och hoppades på jackpotten, men det var många galopper och en knepig bana, så det hjälpte inte.
Per_Eriksson Lätt att skylla på banan… Skyll på vädergudarna istället.🥸 Har haft fullt upp i påsk med mina barn på besök så hoppade Travet. Ps: Ramlade ner lite i Spiklistan men jag kommer igen😍
Shooter Per_Eriksson En 800-m bana med långt upplopp, snäva kurvor och så regn och snöblask som gör den delvis hård och delvis kladdig på innerspår gör det chansartat som spelare. En del hästar klarar det inte helt enkelt, så det handlar inte om att skylla på något över huvud taget, utan det är ett konstaterande.