Shooter En raket blir det definitivt, kanske även en liten GS75:a; om jag får ner kostnaden och tycker att det känns vettigt.
Per_Eriksson Shooter Jag du är ju RocketKing:en här 🚀 Vad brukar du få ihop för odds på dina raketer?
Shooter Raket: Lopp 7: Vinnare 3 Bicc’s Tobee 9: Vinnare 12 Kaffeåchampagne 11: Plats 4 Falco dell’Est 12: Plats 6 Matiere 1 × 100,00 kr = 100,00 kr.
Shooter Per_Eriksson Det är så olika. Oftast så åker man på en pålle eller så, men jag gör så många olika varianter att det inte går att säga direkt. Idag tror jag på den här.
Per_Eriksson så arg på mig själv! att gå på den jefla niten i första. Jag spyr på mig själv som gick på skitsnacket från TV Studion!! Brukar inte lyssna på detta.
Per_Eriksson Shooter Ja men inte lika dålig som nya Jurassic Park filmen är…… enda behållningen är att det går att titta på Scarlett Johansson
Per_Eriksson Bara stryka dagens spel och inse att man måste lägga ner lite jobb själv och slå på muteknappen mot sorlet från alla “Travexperter” där ute. Det blir inget bra och man blir bara förbannad att man lyssnat.