Per_Eriksson Shooter Ja, det börjar bli ett gäng lopp nu i mitt bortkörningsarkiv. Kanske snart skall klippa ihop en lite video. Rollista: Örjan - Kusk
Shooter Per_Eriksson Som proffskusk får man ju inte bara köra bort en sån häst. Direkt klumpigt. Det handlar om stora pengar.
Per_Eriksson Morgondagens V86 känns iskall ut med massa uttagninglopp där de 4 främsta går vidare. Får rikta in sig på andra spel än en V86:a
Per_Eriksson Shooter När det det står nedan Ägare: Stall Zet (Redén Daniel) så kanske man bör fundera lite mera om det spelar någon roll om det står 200″ eller 100″ på checken.
Per_Eriksson Kollade precis igenom V75 lördag och söndag och såg att det inte saknades någon i lopparkivet. Vilket är skönt då det varit ett jefla jagande hit och dit till dagens V75:a
Per_Eriksson Hur korkad får man vara och går ner på innerspår när man ligger i andra spår. Total bortkörning av ÖNAS PRINCE
Shooter Mike41 Hade Kihlström inte sovit bort andra loppet så hade vi bägge satt sju rätt igår. Nya tag på V86 ikväll. Jag ska dock bort, så jag får väl se det i morgon eller så.