Hallon Banförkortning: B Längd: 1000 m Bredd: 21,5 m (2140 m), 21,0 m (1640 m) Upplopp: 200 m Open stretch: Nej Vinklad startbilsvinge: Nej Banprogram
Shooter Jag undrar om inte Navona tar hem första loppet, men hon kanske hoppar bort sig då det är voltstart.
Hallon Kawa69 Zante Grif har varit nästagångare, stått på tur för seger och fått en chans till av alla i 7månader (12 starter) blir väl favorit igen och det är väl dax för vinst som vanligt, men han kanske väntar på att alla ska tröttna och han blir spelad till 1%… 😛 18% är i alla fall spelvärde, men det är ju bara tisdag.
Kire X-King Ingen som verkar oroa tränare el häst ialf… “Det kan bli så att man måste köra med broddar i skorna men han har tränat med broddar ett tag nu vilket har fungerat bra. Så det blir inget nytt för hästen”
Andreas Spännande "Guld"division, SPICKLEBACK FACE spår 11 är favorit med över 50% nu….. Jag tycker Selmer IH ser roligare ut, har faktiskt ganska bra resultat på 2640m
Hallon Jag håller båda tummarna för On Track Piraten och Hans R Strömberg! Det vore så sjukt roligt om Piraten fick vinna här i karriärens slutskede den 27/4 nästa år fyller han 14år och då tar sagan slut. På lördag blir det bricka ett, Erik, 2640m, snö och förhoppningsvis 34:e V75-segern!
Andreas Westholm nämner i Aftonbladet. “– Framför allt när det är kallt så brukar hårda öppningar straffa sig till slut tycker jag. Det kan också vara lätt att man harvar upp banorna, det kan bli ganska mycket löst material och svårt att få fäste”
Shooter Jag är lite inne på att Grisle Odin G.L. vinner. Det är inte så dumt att singla i lopp där de flesta garderar.
Putte64 Jag vill varna lite för Ultimate Brodde. Öppnar hyfsat och rejält kuskförstärkt. Uffe smyger med, får han lucka är hästen rätt så bra.
Shooter Idag känns det rätt viktigt att se lite värmningar före inlämning. Många frågetecken på dem som ska ut med hakar.
Shooter Avd 1: 2, 6, 8, 14 (12, 4) 2: 6 Thorondor (2, 9) 3: 3, 5, 7, 11 (8, 1) 4: 15 Grisle Odin G.L. (5, 10) 5: 9 Algot Zonett (2, 12) 6: 2, 5, 6, 8, 12 (10, 3) 7: 1, 3, 7, 9, 10, 12 (8, 11)