Shooter Avd 1: 9 Magic Bourbon (2, 10) 2: 2, 5 (3, 8) 3: 4, 5, 10 (9, 3) 4: 3, 4, 5 (1, 6) 5: 7 Highly Appreciated (10, 3) 6: 4, 7, 9, 10 (11, 12) 1×2×3×3×1×4 = 72 rader
Per_Eriksson Tycker det skall bli intressant att se Icebreaker D.K. Den Danska derbyvinnaren som numera tränas av Djuse. Borde ha gått en del framåt efter senaste loppet och kanske kan öppna lite bättre? Spännande
Per_Eriksson Preparekörningar av både Örjan och Magnus då båda har tillräckligt med poäng för Margaretha loppet. Savastano skall nog vara med där
Shooter Vilken jävla otur jag ska ha jämt. Gocciadoro hade aldrig torskat utan gungan. Hade han skitit i att dra tussarna så hade det aldrig hänt.
Per_Eriksson Blir irriterad om jag får 5rätt och åker på sassy med 4 hästar och första reserv EDIT: Var tydligen inte första reserv så shit the same
Per_Eriksson Moderatorn kan inte sköta sig här så då skiter jag i er så ha så kul här framöver. Jag har andra platser att vara på numera
moderator Per_Eriksson Per: Det funkar inte om alla börjar posta resultat och referat från fotboll och andra sporter i travtrådarna. Dels blir det väldigt rörigt och dels kan det finnas folk som har tänkt att se matcher i efterhand och inte vill veta resultat. Det finns en chatt och en off-topictråd som man kan använda om man vill göra ett inlägg om exempelvis en fotbollsmatch. /moderator