Tankarna inför Färgestad
Avd 1 Loppet gillas och hoppas det blir race min plan är att det kommer köras tufft första 3-400 för positioner och sedan blir det lugnt i 3-400 m för att sedan gasa igen sista 800… och då är frågan vem sitter vart? Super svårt men Nr 3 lite för stor favorit , Kimi kan bli den som hamnar bra på det, Nr 5 som jag ser det är det endast spets som gäller om man vill vinna … mmmm kanske eller dödens å då borta. Nr 2 kör för positioner tror jag, nr 1 kan den hålla ryggen å lucka så blir det perfekt för Lövdal och skulle det bli fart på detta så kommer min första häst in i matchen spurtat bra flera gånger på slutet senast gunga å så va dagen över… nu blir det fulla spjäll siat 4-500 i spåren och vinner med huvud och äntligen får man betalt …
A: 11 - 4 - 3 B: 2-5-1 går det utan för dessa då får man hoppas på nästa lördag men kantbollen är nr 12 skitläge och fel distans men med lopp i rygg på 11 och vrid ut sista 100 så kanske men lämnar utanför
Avd 2: 12-15- 13 bästa hästarna och 40 volten står bra inne och strykningarna gjorde inte saken svårare … jag tar med även Nurmos nr 6 på grund kapacitet och kantbollen Nr 8 bra rykte och om det strular för 40 hästarna men är sugen på spika nr 12 bra feeling att det blir den som vinner men vi får se om jag vågar…
A: 12 -15 B: 13-6-8
Avd 3: spik på nr 1 bästa hästen och den kommer ut… kommer att köras från nr 2-3-4-6 å då väljer Per-Oleg när och var han går ut sen är det en formalitet resten …enda hotet Lucifer om den smyger å får den perfekta luckan.. super tråkigt med lottningen och att få spår 8 för Hazard men detta är kantbollen om det löser sig på något sätt…PS mycket bra plats spel på den …
A: 1 B: 2-6 C: 8 - 4 - 3
Avd 4: Bergs hästar bäst och vem man rankar etta respektive Tvåa är en smak sak! men osäkra å dålig feeling så här blir det 5 streck A och B hästarna är de som gör upp om detta! Glöm inte strecka nr 6 kan bli bra Jackpot pengar på den 4% på den och är underspelad borde ha ivarjefall 8-10%
A: 15-3 B: 6-5-10
Avd 5: Här kommer låset jag gör det inte svårare än det är Nr 4 klar första häst kan ev vara en spik t.o.m. men jag söker å hoppas på kantboll här så plockar in nr 8 och 7 på lappen 1% respekt 3% behöver några såna kantbollar för att bli skit rik 💰 💰 💰
A: 4 B: 3-1-8-7-12 C: 5-10
Avd 6 riktigt fina hästar med här som har kapacitet att tävla högre upp inom V7…första hästen blir nr 10 såg ni den senast gör den om det loppet då är den nog först i mål Adrian är ju rätt uppåt också men lika bra är nog även Nurmos nr 12 men spåret är ju inte det bästa men klar överkapacitet för klassen
Nr 4 Ture gillas och får den ligga i spets så kanske kan den hålla hela vägen! formen på topp och bästa läget efter dessa lyfter jag Solkatten som va riktigt bra senast och om mina första tre kommer bort så blir den spännande A och B kommer nog med på lappen…
A: 10-12-4 B: 9-5-1 C: 6-8
Avd 7: jag spikar och håller tummarna inte bästa hästen i loppet men riktigt bra läge och vem vill offra sin häst för de andra nä jag tror Adrian får spets och dämpa en 500 sedan fullgas in och jag får en bra slant på kontot form på både häst å kusk brukar vara ett bra koncept.
Håll i er å lycka till på vägen mot rikedom å ära