Äntligen snart lördag igen och V75 Östersund så mina tankar idag fredag!
Avd 1 klurigt och kul lopp första strecket är väl klar med Chestnut men det är igen jag håller i handen tycker den brukar få svårt på V7…
Intressantast i detta lopp är Nr 5 Berra segervan och styrkan som passar i detta lopp! Jag kommer nog gå på 5-6 hästar … häst som jag kommer radera är Westholms 10% över streckad som jag ser det spår 2 här är det minst 50/50 på G i raden… Hur mår Donners efter Gävle loppet urblåstning och 40 m efter mina första streck…
Spik: Nej
Bra spelvärde: Berra 13%
Kantbollen: 6 DollarHornline 2%
A: 7–8 B 5-6-13-15 C: 12-10
Avd 2: första tankarna i veckan va att singla nr 10 tycker den skall vara nära formtopp nunefter två lopp efterslängen vila och bästa distansen nu … men nu blir det kanske tre hästarslås g
Spik mmm kanske nr 10
Spelvärde Nr 10
Kantbollen: Nr 11 glöm inte den om ni garderar kan bli en obehaglig överraskning!
A:10 B:2-11 C:5
Avd 3: hur gör man? Vänt detta utåin flera gånger… Bästa hästen är ju nr 8 ska man gå på Nurmos formen, bästa hästen, Jorma på premiär Nurmos har bra siffror, LL Labero struken eller ska man gå förnuftet spår 8 på 1640, formen? Motbuden eller egentligen motbudet Nr Master Of Zon endast 4% en gåta egentligen…
Spik Ja Nr 8 Jorma trycker till och får överta sen spel mot ett mål
Spelvärde Nr 11 Master riktigt bra och god form
Kantboll se Masterzon
A: 8 B: 11 C: 5-3-6-12-1
Avd 4: ibland känns det som man har koll på kallbloden (händer mycket sällan) men tycker detta är greppbart
Första hästen nr 1 häst,kusk,läge,form höjande lopp senast… ? När man ser det så här varför inte spika? Nä jag kommer plocka med 4 mer behövs inte… nr 4 ner struken till 3:dje spår plus!
Spik nr 1 men vågar man?
Spelvärde Nr 11 24% är väl bra att få på Belfast
Kantbollen Nr 13 Philip Ess 2 % Örjan provat nu å vet hur han skall lura in den sista 30m
A:1 B:11-4-13 C:8
Avd 5: skiktat lopp tycker jag även här… Gooner till spets vad händer sen? Spets å slut nja inte helt säker men … nr 6 omgångens snackis …men många hösar ser bra ut med smyg å sen lucka.. bra häst absolut men nu ska han troligen göra jobbet å då nja inte till 53% ivarjefall…eller frälser Richard med Van Gogh och kliver fram tidigt… hoppas å gasen botten fast det är ju inte Richards stil… men plötsligt händer det å så smyger nr 9 å sen lucka Pang å vann med läppen … till 5% tack
Spik så fall Gooner bra siffror från spets
Spelvärde 9 Morotai 5%
Kantbollen Nr 10 Richard får spelmotor bara kör… 7% kan vara Hanna som kör nr 11 till 2% som sagt här kan avgöras hur mycket deg det kommer in på kontot!
A: 1 B: 9-6-10-11-4-5
Avd 6: skrämmande svårt lopp här satte jag upp programmet å kastade pil… så hoppas jag är bättre på pilkastning än hästar 😁
Spik nä inte här
Spelvärde Nr 13 9% på Super Sarah kanske
Kantboll jska jag välja någon så nr 11 Digital måste komma en vinst snart toppform och gjort det riktigt bra på slutet..
A: 13-14 B 1-7-11–9-7 C: resten
Avd 7: Bra och kul tipsbloggar…min första häst är nr 9 borde vara nära formen och mött värre saker än detta … sen hade jag kanske önskat annan kusk på denna men nu är det Janssons kuse så bara gilla å han har inte gjort några fel men finns mer spännande lösningar som jags er det! Jämnt skägg sedan i ranking på 1-2-10 går man utanför detta så finns spelvärde på några bra hästar tanken nedan sedan men nr 4 4% ? Under spelad, nr 6 1% tå
Tänk tredje inner å sen lucka då blir det spännande …
Spik jag kanske på nr 9 riktigt bra häst spåret okey…
Spelvärde nr 3 4% riktigt bra häst å kusk
Kantbollen kanske Hanna kan få betalt nu med nr 5 5%
A: 9 B: 2-1-10-3-5-6-7-12
Lycka till i helgen med liret 🍾🍾🍾