Redan i inledningen har Untersteiner en intressant häst i form av Use Face (V75-1).
– Vi var lite oroliga för startmomentet senast men det gick bra. Vi har siktat hit och hon har gjort bra lopp i varenda start på sistone och vi tror på en bra insats igen.
Unacerveza Broline (V75-2) har inte startat sedan i slutet av november.
– Han har fått en träningsperiod och omlagd träning. Det är risk att han behöver ett lopp i kroppen eftersom han tidigare varit som bäst när han startat tätt. Jag ligger lite lågt.
Ture L.A. (V75-3) är mycket bättre än raden.
– Har inte fått utdelning på sistone men känns fin. Han är bra i träningen och nu hoppas jag på utdelning. Normalt sett är han säker när det är voltstart och Ture L.A. är min bästa chans.
Leia Diablo (V75-4) kommer till start med tre raka andraplatser i bagaget.
– Hon kändes fin senast och har gjort bra lopp på sistone. Leia Diablo står bra inne i klassen och är en outsider.
Behind Bars (V75-6) vann lekande lätt i comebacken senast och är Expressens tipsetta.
– Han fick bestämma i ledningen senast och klev iväg rejält över upploppet. Han såg fin ut och stack undan på bra vis. Proppen passar bra och vi provar igen.
Avslutningsvis har han Niky Flax (V75-7) som börjar från ett tufft läge.
– Han har riktigt fin form och suttit fast i de tre senaste loppen på V75. Han måste köras på chans och det är andra förutsättningar nu. Men Niky Flax tar ned många i spurten om det klaffar från det här spåret.