Shooter Det är fan inte klokt. Går ner från fyra hästar till två och bägge hoppar bort sig i starten.
Shooter Onödigt av Adrian att sätta på helstängt huvudlag till dagens lopp. Är hon i form så behöver hon ju inte täten för att vinna ett sånt här lopp. Nu blev hon för het.
Shooter Dessutom så var jag ju inne på den franska hästen från början och satte den i spiktävlingen. Så jävla dumt.
Shooter Väldigt fina prestationer, men man får bortse från spelet idag. Inga svårfunna vinnare, men man måste hamna rätt på det.
Shooter Luuk Schermer tappar alltså två skor! Andra loppet idag av två som jag åker på där hästarna tappar skorna.
Andreas 3 spikar inne, en skräll nu i någon av sista 2 (och inte Piemonte vinst) så ska väl detta gå vägen.
Shooter Bra spik, men det är inte så mycket till tröst. 5 förstahästar och en andrahäst så här långt utan att kunna få mer än fem rätt. Sorgligt.
Andreas Tjack-norris bra tips! Lägger några hundringar på Piemonte vinst för att inte gråta för mycket.
Shooter Andreas Jag är så besviken på mig själv. Skulle ha gått på det jag trodde från början, men man sitter och vrider och vänder på det alldeles för länge. Nu blev det i alla fall inga stora pengar, men jag borde ha satt den.