Andreas Har sån feeling för Sayonara i avd1 så spikar den, spikar även Mindyourvalue i avd2a. Låser SM med Redens DFZ/Born unicorn. Sen “bara” en V4 att sätta där imellan 🙂
Shooter Har inte bestämt mig helt ännu, men är inne på att singla Mindyourvalue och Manuel Flight, köra med 1-2 skrällar måste vinna och ⅖ U-hästar där jag sätter U på Örjans i första och sista samt några till. Känns som rätt vettiga förutsättningar, men det händer alltid något konstigt i loppen som inte går att förutse.
X-King Patrik Fernlund i all ära.Mycket bra reporter men hans kusktalanger får mig att rata den 33% han styr då jag tror han glömmer bort open stretch spåret.
Peppe Kommer ta med Redens hästar i första o sista men garderar för om Daniel själv får säga det så är de ju fantastiskt bra och i form oavsett hur de presterar
TravSnack.se Grattis X-King som vann omgångens spiktävling - 3 rätt med raden:Avd-1: 11 SayonaraAvd-2: 8 McGarretAvd-3: 1 Triton ✓ RÄTTAvd-4: 1 Gordini Brick ✓ RÄTTAvd-5: 4 Behind Bars ✓ RÄTTAvd-6: 7 Mellby JingleAvd-7: 4 Oscar L.A.