Shooter Jag har inte kommit så långt med detta ännu. Ser väldigt svårt ut på förhand och hittar ingen spontan spik, så det blir till att leta vidare.
Shooter Det fina med kvällens tävlingar är att det inte är så många hästar i loppen som är streckade på 10 % och över. Det bäddar för hög utdelning.
Andreas Hoppas man kan snappa upp innan start i liven om Romero i första känns vässad eller inte. Fastnat lite för Ninjas kiss spik i avd6.
Kire 1 V86 Reducerad SHAPES 6 7 4 3 5 4 3 6 5 ACKURATESS OLGA UTCA 5 11 13 12 8 9 15 11 13 6 3 5 6 10 9
Shooter Jag har förvisso tid att vänta och kolla värmningar etc. idag, men väljer att lämna in tidigt istället. Spikar blir Gloster Gladiator, Ackuratess och Winner Brodde.
Andreas Har 2 spikar klara, Ackuratess, Ninjas Kiss. Skulle behöva en tredje…. Ska bli intressant att se höra värmningar i avd1 Kan både tänka mig Shapes, Romero eller Bahama passion som spik om något sticker ut.
MrVolt Tycker David Persson låter extra uppåt på Zagor Roc även om startspåret är vad det är. Ingen tvekan om att det var hans bästa häst i loppet
Andreas MrVolt jag blev mer sugen på Global c lucky i sista, djuse lät på om den skulle sitta spets med Am vagn