Shooter Som det ser ut nu och som jag troligen kommer att spela så blir jag som mest tunn på Bergsåker.
Shooter Bergh och Linderoth är nöjda med banan på Bergsåker, så det är nog bara att köra som man tänkt.
Arawn Ja, Jag backar på mitt tidigare inlägg om att plocka bort ledaren på Bergsåker. Verkar ju som de fått till banan i alla fall.
Andreas Arawn Låter väl lite passivt i intervjun. "1 Power Håleryd(Robert Bergh) galopperade från start senast och gick okej efteråt. I starterna innan har han gjort det okej och förutsättningarna ser bra ut. Vi hoppas först och främst på en felfri avgång och att han gör ett bra lopp, säger Helena Johansson."
Putte64 Arawn Medelsnabb, ungefär som favoriten. Jag tror han håller den utanför sig, och 3an är sölig ut. Tycker det ser bra ut.
B13 Lite for favoritbetonad en bon for min smak, men så blir det vel ofte når man inte är så mycket påläst, men bars vil väre med: 4 Because the Night 4,6 9 B W Rune 1,5,8,9,10,11,12,13 2,3,9 2,3 6 Esprit Sisu Alla 288 kr
Arawn Tur man redan hade åkt😎 Ännu en reminder om hur farligt det kan vara att plocka bort någon häst vid en “helgardering”
B13 Tack. Det var lite kass att inte strecka Wings Level. Och frustrerande att 1,18 oddseren Esprit Sisu inte levererade, för en flerbon V4, när man fick en megaskräll inn i sista avd.