Shooter Nu bör ju Chapuy vinna. Vet inte vem som ska kunna plocka ner honom. Man får vara lite noga med att kolla de som anmäler barfota nu, så de inte ändrar sig under veckan.
Shooter Castor The star känns som omgångens klaring, men många går på den och vi får se hur streckningen utvecklas.
Andreas Spikarna dagens 4 hörnstenar: Borups T, Chapuy, Castor the Start, Faboulous Pellini. Men för att få lite potential blir det såklart skrällar i övriga, har inte riktigt tid idag men eftersom spikarna känns så solida blev det ett endå! Dagens system!
X-King Kommer spika Nino Ginto står fint till här och kommer fint igenom från start med två strykningar.
Shooter Mina spikar är Chapuy, Castor The Star och Global Above All. Den sista är ju en rejäl chansning, men står med framspår nu. Sedan har jag lite U-hästar och poängreducering.
MrVolt Dagens roligaste lir jag blir nog DD. Gissar på över 100ggr Kan bli spik på Håna AM och/eller Vincent CD i sista.
Shooter TRIO Inlämnat: 2023-03-04, 16:36 Örebro Lopp 7 Lördag 2023-03-04 Start: 17:05 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 5 Chapuy 2:a: 1 Spickleback Face 3:a: 7, 9 2 × 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr.
Shooter Fint! Där satt dagens klaraste spik. Nu vill jag ha ett par skrällar. Sedan gäller det att få in chansspiken i sista om allt ska gå vägen.
MrVolt Fan lämnar in en DD nu innan jag börjar med middagen. DAGENS DUBBEL Avd 1: 2, 6 2: 7, 8 4 x 50,00 kr = 200,00 kr.