Travforum för alla

Travsnack är ett travforum där vi snackar trav, delar tips och tankar om V/5 och V86 omgångar. Alla är välkomna att snacka trav

Lyser rött överallt.
Lite lotto när flera kör barfota för första gången.

Readly Lavec är min diss för dagen. Slog en årsdebuterande Stoletheshow och andra lite trötta kusar på skitbanan momarken.
Hannibal face är spikförslag

Fått för mig att det är dags för Bergh nu. Så dessa åker nog med på min kupong

Avd-2:
9 Mellby Indigo (13%) (Robert Bergh) är säker och brukar alltid göra sitt bästa. Han har en lite säregen stil, men han tar sig i alla fall fram bra. Han har tränat på efter senaste loppet och allt verkar bra. Jag tror det blir barfota runt on och att han i alla fall går barfota fram är en fördel, säger
Helena Johansson.

Avd-5:
6 L.L.Royal (3%) (Robert Bergh) har vintertränat och varit inne och gått några banjobb. Allt verkar bra utan att det för den delen är någon toppform. Han har gjort det bra i varje lopp i princip och det tror vi han gör igen, men att han ska vinna direkt är kanske att kräva för mycket. Barfota runt om och vanlig vagn är tanken, säger
Helena Johansson.

Blir inte förvånad om nån harry b el nån som glömt att hen spelat, tar hem massa påskmiljoner idag. Vi andra dödliga får kämpa på, skål

V75
Reducerad

MELLBY IMPERIAL dödenskross på G
12 10 8 3 9 4 1 7 Häst med mest tur vinner väl
10 4 3 8 5 Öppet värre, lyfter fram spår 5
GULI FANTOM dyrt att spekulera kring galopp el inte
4 3 9 12 Lite väl hårt att lägga alla ägg hos favoriten
5 12 7 Får räcka alt se nån som värmer bra att ta med
3 11 10 7 4 5. Adrian ska ju som vanligt alltid vinna

Hörde att Guli fantom va SVs spik. Någon som kan bekräfta eller dementera? Spelvärde och 67% känns övertygande

Knepigt att hitta spikarna idag. Annars vore det inte så jäkla svårt att få ihop ett system, men man måste “skapa” spikar då det inte finns några som jag känner extra för.

Kawa69 Jag funderar på Mellby Imperial och Ninjas Kiss. Det blir lite chansartat. Kör ju reducerat sedan.

Kanske ett siste lir innan spelsäsonen är slut. Det är jo jackpot, en häst jag gillar (Baltimore Face) och en häst jag vil välte (Guli Fantom).
Med Baltimor går det vel som det vil gå hele sommeren om jag spelade, at hästen jag gillar torskar til en av stortränerne (Mellby Imperial)

“Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.” Jag har spelat emot Guli Fantom i sju starter i rad, pga tidligere galophistorik. Tänker inte stoppe nu ;-)

Så funderer på at spela:

Baltimo Face 2000V (om odds 4 som jag tror)

V75:
4 Baltimore
2,7,8,9,10,12
3,8
13 Alm Randers
4 Ready Lavec
alla
2,5,7,11
264 kr

Jag spikar favoriterna i lopp 4 och 5.

V75

4,6,7,8
2,12
3,4,10
7
3,4
6
3

Tre hästar bort i avd 5, 12-9 ska nog inte glömmas bort..

Satan va svårt det är när man har 3 hästar i ett lopp och behöver spika. Vilken parameter ska fälla avgörandet…..

Am vagn nu på Mister Hercules i sista.
    Spik klar!

Andreas Den som tar ledningen.

Ok man skulle gått på mycket spetshästar. Sommaren är här… Spännande om det blir jackpot

Lotteriet fortsätter….

Grattis STGR702 som vann omgångens spiktävling - 2 rätt med raden:
    Avd-1: 4 Baltimore Face
    Avd-2: 2 Money Smile
    Avd-3: 3 Heroine Darling
    Avd-4: 7 Guli Fantom
    Avd-5: 4 Readly Lavec ✓ RÄTT
    Avd-6: 7 Invidia ✓ RÄTT
    Avd-7: 3 Ultion Face