Titti-Maja En liten varning till er som tänkt spika🙂 Micke Nybrinks V75 Spikar V75-6: 3 Oscar L.A. (5, 11) V75-7: 5 Kentucky River (6, 3)
MrVolt Singlar CHARLIEBROWN EFFE i sista. Visst är spåret kasst men va fan är ju inget spelad. Classy knox är ett annat drag.
Kire V75 Reducerad YUVARAJ 4 3 2 5 8 5 2 6 4 9 3 1 7 12 11 13 11 4 7 10 9 3 12 14 DEVS DAFFODIL 5 3 12 4 11 10 KENTUCKY RIVER
Shooter Kentucky River känns given. Nordström har jäkla fint snurr på sina hästar när han tar ut dem. Sedan är jag inne på att singla Devs Dafodil och Windmill Jam från otäcka lägen på Jägersro, men att de är bästa hästarna tvivlar jag inte på. Visserligen lägsta klassen för Windmill och mycket kan hända, dock spårtrappa med en strykning innanför för Devs.
Shooter Andreas Oj! Känns väldigt tufft och jag tror inte det går, men du är ute efter hela potten ser jag 😃
Titti-Maja Känns som att man kan dra till med vilken spik som helst idag. Kommer ändå bara få fem rätt…………….
Putte64 Efter Roubines kval till Stochampionated vet jag 2 saker. Hon är gynnad av långt, Hon är bra nog att vinna det här loppet. Startsnabb, kommer sitta 4e ut. Får hon rygg på bortre lång, kommer många bli långa i facet, 1.07%.
TravSnack.se Grattis Limpan79 som vann omgångens spiktävling - 2 rätt med raden:Avd-1: 1 Digital EyeAvd-2: 4 Leroy BokoAvd-3: 5 Pure Attack ✓ RÄTTAvd-4: 12 Primadonna TileAvd-5: 6 Tour EiffelAvd-6: 4 Emoji ✓ RÄTTAvd-7: 4 Bravo Sabotage