Skalman Under 40% hehehe ja vilket fynd. Jag kommer spika på allt idag så får det gå som det går. Då har man ju i alla fall spikat den bäst hästen och sedan är det upp till Gunnar att lösa detta.
Skalman Shooter Jag har spikat dessa på mitt Reducerade idag! Vi har fått väldigt bra spelvärde på det två hästarna som är bäst i respektive lopp så får vi se Lycka Till !
Skalman Andreas Jag tänkte på dig när den vann! Jag såga att du tidigt var på den. Jag säger inget mera…..
Shooter Skalman Jag ändrade också. Hade den på spiktävlingen, men ändrade, och hade U på Ove A:s pållar, men ändrade mig. Kan ju fortfarande gå 7 rätt, men det hade varit en bra start.
McGregor I lopp 1-2 och 4 har hästar med bästa tid segrat. Lite info om favorit vinster Gulddivision: Bara lördagars V75 (beroende av högtidsdagar) spel. Efter vintern med påbud av skor har jag i mina registreringar (10 lopp) sedan vecka 9 bara 3 favorit vunnit. Vinsterna är i vecka 9-10 och 17.
Shooter 2 eller 6 för fem rätt. Det är ju en sån omgång där man har vettig chans att vinna om man hittar rätt spikar. Tyvärr så tappade min ena en sko och den andra måste ha varit sjuk.
Shooter Sista chansen : KOMB Inlämnat: 2023-05-13, 18:37 Umåker Lopp 11 Lördag 2023-05-13 Start: 18:43 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 6 Santos de Castella 2:a: 2 L.L.Royal 1 × 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr.
TravSnack.se Grattis Skalman som vann omgångens spiktävling - 2 rätt med raden:Avd-1: 2 ChestnutAvd-2: 4 Lucky FlevoAvd-3: 4 BramblingAvd-4: 2 Heartbeat Thunder ✓ RÄTTAvd-5: 7 Månlykke A.M.Avd-6: 1 Toscana SouthwindAvd-7: 3 Frodo S. ✓ RÄTT
Skalman Ja tack tack men bedrövliga spikar jag hade idag. Bramling får väl godkännt med skotapp men Månlykke AM var tråkig att se idag. En Harryboy rädda ihop det idag till lite plus . Hade ett reducerat också för 394kr men en 5:a tillbaka Brukar alltid även lägga någon Chans Harryboy just på V7