Skalman Ja var en Mello dag idag och LOREEEEEEN vann!!! Perra är trött och har inte lagt mig Men jag kommer var med er imorgon/dag grejen ´var vadet att dansa naken å jag hör detta nu då
Shooter Väldigt konstig omgång. Man undrar ju om banan ställer till det. Galopper och dåliga prestationer på löpande band.
Skalman Shooter du jag kommer lyfta detta som en live chatt Jag lovar detta som Perra Nicket Perra är inte bara på Travet Glöm ite det
Skalman Ni är roliga här muppar jag bor i ett torn i Leksand med en bastu där så man an se er hehehhe /perra
Skalman Ni miffon här fattar inte vart PERRA bor och ni idiot GAMLA poliser i LEKSANDS KAN DRA ÅT HELVETET JAGH PERRA KOMMER TA DEN LÄGENHET SÅ NI POLISER LEKSAND KAN Å GLÖMMA ATT NI MOMMER FÅ MIN MAMMAS LÄGHET ! I tornet är det bastu med glas man titta men inte titta ut
Skalman Skalman Ja det är ett äckliga gamla poliser som styr LEKSAND! Jag PERRA KOMMER INTE KÖPA DETTA
TravSnack.se Grattis Andreas som vann omgångens spiktävling - 2 rätt med raden:Avd-1: 2 ElephantAvd-2: 6 Generalen ✓ RÄTTAvd-3: 5 Floris Baldwin ✓ RÄTTAvd-4: 2 Don't Say GarAvd-5: 10 Bottnas IdolAvd-6: 5 Zeudi AmgAvd-7: 3 Call Me Brodda