Perra1 Shooter Tror du man kan lita på Örjan i 80″lopp med denna kusens andra start? Volt spår5 65%%%!!!! Nja för mig känns den överspelad.
Perra1 Huvudvärk har jag just nu så jag går ut med vovven nu men mitt reducerade är inlämnat nu (Jag spelar ensam alltid för er som undrar här) Trött att bli ihopkopplad med speltjänster mm 5 160 rader (30% av 17 280 rader) 22 system 22 kuponger Insats: 1 290,00 kr
Andreas Tjack-norris Ja Henry flyer Sisu är också ett måste på min kupong! En annan skräll som åker med är 1 GLOBAL BRAVEHEART i avd4. Barfota runt om, fullt ös nu 🙂
Andreas Dom tre spikarna som ska hålla ihop bygget ikväll! Mellby Imperial, First One Diamond, lonegone river
Perra1 Jag kontrar då och säger COFFEY 4% Det är som Svenska Jordgubbar (av sorten POLKA) Släng er i väggen Belgien mm😎🤪
Perra1 Jag kommer vara på AB chatten nu mest men inte under Nicket Perra då idioterna där kickat med där efter XXår lång och trogen tjänst (Från första början då chatten startade var jag där) Li är den som också varit där länge Lycka till alla och Glöm aldrig att EN Riktig Travspelare ALLTID kommer Tillbaka !😍
Andreas Efter en öl blir det även spik på 4 Manual Flight i 7e! Conrad kan det här med spets och slut
MrVolt Tjack-norris precis. behöver man fylla ut kör jag ofta på spår 5 och tooma hästar. brukar ha bra utdelning
Kire DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2023-05-17, 20:58 Solvalla, Åby Onsdag 2023-05-17 Start: 21:40 Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Manual Flight 2: 2, 4 Rättningskod: CNG QTM BBS
Perra1 Bedrövligt dålig min BG:s favorit var. Dåligt av mig att spika den. Spiken på Manual Flight var dock mycket bättre!! Ralle Inge är Inge jag hade hittat i alla fall. Var nog bara en helgardering och Harry som hittade den.