TravSnack.se Grattis B13 som vann omgångens spiktävling - 4 rätt med raden:Avd-1: 9 Blumen Indal ✓ RÄTTAvd-2: 7 PolePosition ✓ RÄTTAvd-3: 6 Felicia Zet ✓ RÄTTAvd-4: 1 Klack Molle ✓ RÄTTAvd-5: 8 Doctor GioAvd-6: 5 Usain TöllAvd-7: 9 Jest
Perra1 B13??? Vem är det här ? Har inte sett ett enda inlägg ! !!! STEPPA UPP NU KOMPIS och bra jobbat Jag fattar du är från döda Travpunkten jag tror jag missns ditt nick där
Perra1 Andreas hahahha ja men det är väl då båttre en ett dött skit forum där ingen vågar säga något !!! Taket skall var högt här och så kommer folket hit!!
Perra1 Jag gråter lite när jag lyssnar stig h pratar om VICTORY TILLY 37 mille Detta känns genom mitt travhjärta ! :
Perra1 Andreas Jag lovar dig Andreas om du säger ni har mig OG Perra i chatten så kommer ni få folk hit!!! Vi skall inte ha några råttor här som bara TITTAR dessa kickar vi då
Perra1 Perra har varit med på Aftonbladet statade chatt sedan den började med Nicket PERRA DE PÅ AFTONBLADER GICK DP ÖVER ATT BLI SPEL LÄGGARE !!! SÅ DÅ KICKADE MAN PERRA DÄR DÅ!!!
Shooter Det började perfekt. Två hästar i första där Gocciadoro vann, spik på sjuan i andra och så spik på femman i tredje. Tog ledningen och då trodde jag att det var dags, men så kom galoppen och därefter fortsatte det utför. Nya tag Elitloppshelgen!