Perra1 Jo men lottningen i finalen kan bli mycket avgörande så att få ett bra spår i finalen vill man nog ha !
Perra1 DON FANUCCI ZET vinner Elitloppet !!! Vinner första heatet från ledningen. det finns ingen som kan ta en längd på denna. Sedan i Finalen så har man turen med sig och får välja först! och väljer spår 1 igen! Då är ju loppet över !! Grattis DON FANUCCI ZET !! och Renen
Perra1 Tjack-norris ROM och Cola är inte fel hehehe Själv tänkte jag ta en lite Grogue från Cabo Verde (Kap Verde på Svenska) Lite fin Rum från Cape Verde https://www.excellencerhum.com/en/294-cape-verde
Andreas 69 startande hästar totalt under Söndagen. På lördagen va det 88st. Blir det tvärtom nu och hög utdelning under söndagen…?
MrVolt Andreas spelar nog mindre roll om man fyller på med 2-3 chanslösa i varje lopp. Söndagens värde finns nog i att fälla storfavoriten JOVIALITY. Castor the star idag hade toppspår och var något helt annat. Spår 9 och erik känns sådär
Perra1 Tjack-norris Dessamma. Blir lite orolig när jag ser papperen fladdra i den uppställda tv studion vi stallbacken. Tänk om de fladdrar in på banan i finalen! ajajaja!!!😎
Shooter Jag inleder med att singla Parvelan Retu trots att den hoppat två ggr i rad. Tror den går felfritt idag och vinner. Frågan var ju om jag även skulle spika DFZ, men jag väljer att gardera bägge uttagningsloppen. Sedan blir det spik på Epsom AS - en eller alla! Joviality är omgångens största favorit och är förmodligen bara bäst, men niondespår har sänkt stora favoriter förr så det blir gardering. Sedan blir det spik på Double Deceiver från ett åttonde. Vet inte hur startsnabb den är, men kanske kan Örjan köra fram och få överta ledningen. Avslutar med stor gardering och reducerar på poäng idag. Lycka till!