Perra1 robert78polen Lycka till Polen ' Jag är här nu https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/gExaj5/v75-tips-fran-boden-17-juni-livechatt
Perra1 robert78polen Robert du skall veta en sak här ! Om man gillar ett ilägg så kan man inte då i efterhand sitta och ogilla detta ¨Tjackis din lägger in din system här innan Sedan har jag sett du sitter och plockar bort dessa om det inte gått bra!! SLUTA med detta !!!! så för er system! PUSS /Perra mm mm mm hehehe!!😍🤪
InDeathReborn Usch blev väldigt svårt att bestämma sig denna omgång. Velade länge. Spikar Zet i V75-7 och sedan Invidia i V75-6. Hoppas på liten skräll i V75-5, gärna Westholm. Longgone River, visa dig från rätta sidan!! I övrigt mycket Wäjersten… På gott och ont.
Shooter Tröttsamt. Först hoppar One Chance More och så hade jag spik på Thre Oak L. A., men av någon anledning så hamnade krysset på NO Limit Express och då var det ju bara att hoppas på den. Galopp i ledningen efter att ha fått en het häst utvändigt och så vinner Oak. Egentligen så borde man ju ge upp.
Shooter Ett litet tröstpris. TRIO Inlämnat: 2023-06-17, 10:23 Boden Lopp 13 Lördag 2023-06-17 Start: 22:46 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1 Francesco Zet 2:a: 5 Just Believe 3:a: 2, 4, 7 3 × 20,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr.
TravSnack.se Grattis Tjack-norris som vann omgångens spiktävling - 3 rätt med raden:Avd-1: 6 IllfindmywayhomeAvd-2: 5 Barolo Gene ✓ RÄTTAvd-3: 6 No Limit ExpressAvd-4: 6 Across the WorldAvd-5: 5 L.A.Boko ✓ RÄTTAvd-6: 2 SamediAvd-7: 1 Francesco Zet ✓ RÄTT
Perra1 Min spelgräns varje dag är max 300kr !!! Skall jag spela mer så måste jag gå ner til kiosken !!!
Perra1 nu gilade jag ditt inlägg Andreas!!! Andreas för 3 minuter sedan Perra smart! Kanske ska anamma Du svarade på detta. Du gillar detta.
Perra1 Skall man hålla på och gilla och ogilla hur som helst? Har man gillat så får man väl fan stå för detta eller ??
Perra1 Vi är väl inga bäbisar här då eller? Jag Tackis har ju fått alla min nya drag! och ABU väskan är kanon !! Finns hur jefla många lådar att stoppa drag mm i !!
Perra1 @admin @Andreas ni har väl ingenting med Sharps att göra hoppas jag !! Jag börjar misstänka att en del här är just från sharps! under falska flaggor !